Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Jag frågade Susanne på www.ridtravare.com bland annat vad dom tävlat och hon svarade såhär: Svar: Susanne med Super Jag kan själv... 2
Svar
26
· Visningar
4 835
Senast: fio.
·
C
Dressyr Jag skall börja nu köpa kläder för tävling speciellt i dressyr. Undrar då bara vad man skall ha för kläder. Har ett par läderstövlar...
Svar
6
· Visningar
1 425
Senast: Shamrock
·
E
Dressyr ända upp i hög nivå så finns det fusk piaffer med det menar jag att dom bara kröker lite på nacken och skuttar lite med bakbenen ..och...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Förkortning i mitt protokoll sen tävlingen igår.. Fick det på bedömningen "ta tyglarna" efter fri skritt i LC2. Har ingen aning om vad...
Svar
2
· Visningar
1 515
Senast: Magnum
·
T
Dressyr Behöver lite peppning eller erfarenheter kring unghäst på sina första tävlingar. Vi har bestämt oss för att äntligen försöka komma igång... 2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: tretjak
·
Dressyr Var det ngn som var i Christinehamn på de loka tävlingarna i går? Min pålle var där och låg sista placerad när det oterstod två...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Lilla
·
D
Dressyr Är det vita verkligen det vidaste till Wintec 500 Dressyr? Är nämligen så att jag har provat bla en sån sadel idag med det vita...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: summer san
·
C
Dressyr har eran häst i en korrekt form, nacken som högsta punkt. Och inte en häst som knäpper av i nacken och går med 3:e-5:e kotan som högsta... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 732
Senast: Lancet
·
T
Dressyr vad föredrar ni, inne eller ute?
Svar
17
· Visningar
1 185
Senast: Akustik
·
C
Dressyr nu när jag haft ett litet "sabbatsår" med hästen så har jag vart runt och tittat väldigt nycket på tävlingar, både ponny & stor häst...
Svar
17
· Visningar
1 833
Senast: Lancet
·
G
Dressyr Hejsan Jag har haft en häst som har tävlat väldigt högt. För en av de bästa i sverige på Fälttävlan. När jag fick hem hästen gick...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: AraSlei
·
E
Dressyr Hej, jag har en häst som jag har lite problem med. Om jag till exempel börjar att rida i skritt och rider enklare dressyrrörelser så är...
Svar
11
· Visningar
1 402
Senast: Curtis
·
O
Dressyr Sluta och tagen bakdel? :confused: Är det som med öppna och bogen in, eller?...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: overtyre
·
F
Dressyr hejsan jag undrar om man får ha stubbad man påå dressyrtävlingar??? det vore jätte gulligt om nån som vet kan svara.... :D
Svar
3
· Visningar
839
Senast: karatefisken
·
P
Dressyr En häst som alltid när den jobbas i dressyren går och "slår" med underläppen (inte gapar eller så alltså, utan bara far upp och ned med...
Svar
5
· Visningar
1 745
Senast: Picasso
·
Dressyr Jag undrar, ifall det är någon skillnad, hur den utmärker sig i lokala tävlingar jämfört regionala samt en LC jämfört med en LB i...
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Cettan
·
S
Dressyr Tjabba alla glada Bukare! :love: Nu bär det av i helgen till tävling i dressyr. Det är min underbara hyrares första dressyrtävling...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: mathil
·
C
Dressyr Vet inte om det här är rätt tråd. Flytta den gärna annars. Jag har precis varit och tittat på en häst som jag nog vill köpa. :love: Han...
Svar
13
· Visningar
7 280
Senast: Stopek
·
Dressyr Vad är åldersgränsen för B-ponny? En tjej i stallet där jag står som är orolig för att hon börjar bli för gammal, men själv misstänker...
Svar
4
· Visningar
2 622
Senast: ridtravare
·
J
Dressyr Jag har ridit i ca 5 år och är nu medryttare på en mysig arab! Funderar på att börja tävla LC så småningom, kanske redan till hösten...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31