Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Japp, ska tävla i helgen och kollade precis mina starttider, LC2 startar jag 13,30 och LB1 13,40. Är det inte lite väl snålt med tid...
2
Svar
24
· Visningar
2 147
Senast: Magnum
·
T
Dressyr Rids lc:2 programmet på en 20*60 bana? :bow:
Svar
2
· Visningar
627
Senast: TotallyLost
·
S
Dressyr Får man tävla dressyr med en barfotahäst? Finns ju så många knepiga regler..?
Svar
6
· Visningar
1 110
·
Dressyr Enkel Dressyr övning efter man har hoppat ett hinder. Någon som har nåt förslag hur man ska få en pigg häst efter ett hinder att...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: Reykur
·
K
Dressyr får jag ha pullarnosgrimma när jag tävlar dressyr? får man ha bettskivor när man tävlar dressyr? vad är det mera man inte får ha?
Svar
5
· Visningar
1 488
Senast: Ylva
·
A
Dressyr Jag vore jätte tacksam för tips! Har ett halvblod, 10 år som nu verkar ha gått in i en låg energinivå period. Han var väldigt väldigt...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Breccia_
·
  • Låst
Dressyr Jag frågade Susanne på www.ridtravare.com bland annat vad dom tävlat och hon svarade såhär: Svar: Susanne med Super Jag kan själv...
2
Svar
26
· Visningar
4 830
Senast: fio.
·
C
Dressyr Jag skall börja nu köpa kläder för tävling speciellt i dressyr. Undrar då bara vad man skall ha för kläder. Har ett par läderstövlar...
Svar
6
· Visningar
1 418
Senast: Shamrock
·
E
Dressyr ända upp i hög nivå så finns det fusk piaffer med det menar jag att dom bara kröker lite på nacken och skuttar lite med bakbenen ..och...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Förkortning i mitt protokoll sen tävlingen igår.. Fick det på bedömningen "ta tyglarna" efter fri skritt i LC2. Har ingen aning om vad...
Svar
2
· Visningar
1 508
·
T
Dressyr Behöver lite peppning eller erfarenheter kring unghäst på sina första tävlingar. Vi har bestämt oss för att äntligen försöka komma igång...
2
Svar
29
· Visningar
2 426
Senast: tretjak
·
Dressyr Var det ngn som var i Christinehamn på de loka tävlingarna i går? Min pålle var där och låg sista placerad när det oterstod två...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Lilla
·
D
Dressyr Är det vita verkligen det vidaste till Wintec 500 Dressyr? Är nämligen så att jag har provat bla en sån sadel idag med det vita...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: summer san
·
C
Dressyr har eran häst i en korrekt form, nacken som högsta punkt. Och inte en häst som knäpper av i nacken och går med 3:e-5:e kotan som högsta...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 718
Senast: Lancet
·
T
Dressyr vad föredrar ni, inne eller ute?
Svar
17
· Visningar
1 181
Senast: Akustik
·
C
Dressyr nu när jag haft ett litet "sabbatsår" med hästen så har jag vart runt och tittat väldigt nycket på tävlingar, både ponny & stor häst...
Svar
17
· Visningar
1 822
Senast: Lancet
·
G
Dressyr Hejsan Jag har haft en häst som har tävlat väldigt högt. För en av de bästa i sverige på Fälttävlan. När jag fick hem hästen gick...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: AraSlei
·
E
Dressyr Hej, jag har en häst som jag har lite problem med. Om jag till exempel börjar att rida i skritt och rider enklare dressyrrörelser så är...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Curtis
·
O
Dressyr Sluta och tagen bakdel? :confused: Är det som med öppna och bogen in, eller?...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: overtyre
·
F
Dressyr hejsan jag undrar om man får ha stubbad man påå dressyrtävlingar??? det vore jätte gulligt om nån som vet kan svara.... :D
Svar
3
· Visningar
834
Senast: karatefisken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka