SM - När? Hur? Var?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Grubblaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 743
G

Grubblaren

undefined
Hej alla glada människor som jag förstått också gillar eller kanske tävlar dressyr!

Det är nämligen så att jag hade tänkt att försöka kvala in till SM detta året... jag vet att man måste rida 2 minst 62-procentiga FEI-ritter och det ska jag försöka hinna göra också. Då var min fråga bara: När går SM i dressyr och vart? Någon som kanske skulle kunna skicka proppen!
Finns det någon mer som varit med eller som vill dela mig sig av sina erfarenheter?
Kram alla =)

Sv: SM - När? Hur? Var?

Om du redan rider på den nivån vet du oxå var proppen ligger.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit... 2
Svar
34
· Visningar
3 359
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: WildWilma
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 213
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 508
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31