Sv: Hästens form
Nej, men så illa är det väl verkligen inte!!
Som jag sa innan det är en ögonblicksbild...
Titta på anv. bilden. Där går hon inte i samma form. Vilket tyder på att hästen inte går "så illa" som det ser ut på bilden. Och jag tycker dessutom inte att det ser speciellt illa ut. Tvärtom. Hon jobbar på i form, tillskillnad mot mga ponnys, det ser mjukt och harmoniskt ut. Ryttaren sitter med händer som
tydligt strävar framåt på bilden. En liten drivning på den formen och formen kommer istället att vara mkt bra! Vilket jag tror att den var senare vilket anv.bilden tyder på (dvs i förhållande till nivån på ekipaget.)
Hade det varit 100 bilder på rad som visade samma form, ja, då hade man kunnat börja tala om dålig form. Men att en, enda bild visar nosen bakom lod betyder inte att det är hästens form... Hästen undandrog sig lite arbete precis där men på nästa bild så gör den det inte...
Så nej, jag håller tyvärr inte med... jag tycker det ser ut som ett trevligt litet ekipage med utvecklingspotential! SÖTA!
Däremot så håller jag med om att det skulle inte vara den bilden som jag skulle välja att visa fram om jag skulle visa hur bra min ponny kan gå!
Men att fördöma hela formen på en, enda bild tycker jag som sagt är väldigt tokigt..