Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Y
Dressyr En till fråga: När man rider skänkelvikning är ju vikten AO! Skänkelvikning åt vänster, så lägger jag öven vikten dit, bla med hjälp av...
Svar
15
· Visningar
3 453
Senast: Trix
·
Dressyr I våras skadade min häst sig under terrängträning, det i samband med ålder gör nu att det blir dressyr som blir vårat huvudområde...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: Picazzo
·
Western skall denna sitta på?? Alla remmar var skall de vara, den långa fram och de andra??? Var sätter man sadeljorden??
2
Svar
20
· Visningar
4 536
Senast: B070715
·
D
Körning Jag har alltid velat lära mig att köra. Men hur jag än kikar runt är det svårt att hitta någonstans där man kan lära sig det! I alla...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: ptr
·
G
Trav Vad tycker ni om satsningen på HD-belysning som ska upp på 16 av landets travbanor? Är det värt att satsa 210 miljoner på detta i...
Svar
10
· Visningar
1 955
Senast: juvelen
·
Dressyr Jag antar att dom flesta som rider har sina toppar och svackor, men hur gör ni för att ta er ur svackorna? Är i en extrem svacka nu...
Svar
11
· Visningar
1 836
Senast: Angel
·
Fälttävlan Nåja, iaf. den sista 4-stjärniga tävlingen i Pau där Ludwig S gör en insats. http://www.event-pau.fr/en/homepage
Svar
0
· Visningar
847
Western Behöver tips på sadelutprovare i närheten av där jag bor, helst en som kan komma ut. Jag håller till i Ödeshög och hästen är väl inte...
Svar
5
· Visningar
3 796
Trav Jättedum fråga:o som jag hoppas nån kan vara snäll att besvara... I år är första året jag har en aktiv starthäst så det mesta är ganska...
Svar
8
· Visningar
5 170
Senast: Cambrie
·
Dressyr Har köpt vår första dressyrsadel, en Wellington Elite. Men när vi ska använda schabraken så sitter stropparna till gjorden så "konstigt"...
Svar
16
· Visningar
3 015
Senast: jacko
·
Körning Nu har jag skaffat en loksele till min shettis. Tyvärr medföljde ingen baksele till den. Så nu undrar jag om det är olka bakselar till...
Svar
1
· Visningar
1 235
V
Hoppning Ska det inte vara så att hederspris ska motsvara anmälningsavgiften i klassen på lokala tävlingar? Var på en lokal tävling i helgen...
2
Svar
23
· Visningar
4 637
Senast: cannelia
·
H
Körning Får man ha en ståbräda för groomen på en rockard i maratontävling? Jag har inte sett det men känner att det skulle vara bättre och...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Happolina
·
Hoppning :D kommer det bli för överklätt?? :D Jag har precis köpt en luva som jag har makeover'at så den passar mitt tävlingsschabrak sååååå...
Svar
17
· Visningar
2 030
Senast: Nominous
·
Dressyr Har precis börjat rida en ny häst, 11årig travare som varit ridhäst så gott som hela livet. Han är mjuk och trevlig att rida, rätt slö...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Flixon
·
Körning ...att jag kan få med mig rockarden på transporten utan att behöva köra ponny & rockard för sig :laugh: Jag har länge grunnat på hur...
Svar
4
· Visningar
1 211
L
Distans Jag och min kompis planerar som vårt 100 p projekt sista året i gymnasiet en riktig utmaning - nämligen att vi ska rida från stockholm...
Svar
16
· Visningar
3 489
Senast: Sam
·
Tävling Får dotterns kompis tävla på mitt mitt gröna kort? Hon är 13 år och har nyss köpt ponny, det är inga gröna kort kurser inplanerde just...
Svar
3
· Visningar
1 402
Senast: ankic
·
S
Hoppning En unghäst som är 4 år men lite efter i sin utbildning och hoppar väldigt stort och väldigt försiktigt men utan rygg kan det bara vara...
Svar
1
· Visningar
1 215
Islandshäst Rätta mig gärna om jag har postat fel, eller om det redan finns en sånhär tråd. Jag har letat men utan resultat. :) Jag undrar som...
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattträd/klösmöbel
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10