Gärds! :)

Sv: Gärds! :)

Nä det har vi inte då :D Jag rider för Glimma, och vi lär inte mötas för vårt lag lär inte gå till final, min häst vill ju nite lyfta på benen :p

Aha, ja, vi lär inte heller komma till final! Men vi ses kanske i "vimlet" en annan gång! :)

Ja vi var ju där o egentligen skulle jag kunna kopiera Elins hela inlägg då det stämmer till punkt o pricka på oss med för bättre avslutning med min lilla 5-åring det kunde jag inte fått o dessutom har hon nu brutit Gärds Förbannelse för mig också!:rofl::angel::rofl: Fälttävlansnisse försökte minsann skrämma mig innan start med att deklarera i kön till sekretariatet:
Jaså du vågar dig hit??? Jag har minsann sett dig falla av både på hoppbanan och terrängbanan här!:devil:

:rofl::rofl: Sant mycket sant o efter det har Gärds gått tvärbort!

Men nu så kan jag tänka mig att återuppta bekantskapen varje år, dock inte med Grå!

Men jag är iaf så himla nöjd med min lilla häst, dressyren får vi trimma över vintern, hoppningen var ju stoooor tyckte hon men kämpade tappert på. Å sen nolla i terrängen!:banana: Tittade inte på ett enda hinder trots att det fanns flera typer som hon aldrig hoppat förut.

Tävlingarna i sig var ju som vanligt ett under av organisation dock kära MammaBerg så vill jag ha mer än 1 timme mellan dressyr-hopp och terräng nästa år!!!

Haha:D

Ja tur att du inte längre behöver räkna bort Gärds, det är banan för fin för;)

Jag var lite orolig att min inte skulle orka med alla grenar på en timme... Men med facit i hand så kanske det var bra att köra allt på en gång!

Och som vanligt, MammaBerg och övriga Gärds-gänget:bow:

Jätte OT så kanske vi kan säga hej den 23 oktober :D

Ni hade ju liksom redan dragit in Staffanstorp i denna tråden :angel:

Fast vi har ju träffats innan förresten, haha. Innan buke!

Nej nej nej... Jag sysslar inte med torra skämt!
Jag ville bara liva upp stämningen på en dressyrtävling med någon form av oskyldig fräckis!
Hade varit kul att se reaktionerna! Hihihihihi....

Oskyldig, HAHAHA :devil:

Mitt största problem inför söndagen är att kombinera ert krumelurande med att leta upp Lidbecks bana och kolla P&C. Hmm!

Förutom att det måste regna, så jag absolut inte kan måla huset eller spika brädor. Nåja.

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
673
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 733
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
1 225
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar