Gärds! :)

Sv: Gärds! :)

Måste?

Håller med RebeccaJoli, INGET jävla regn, då kan min hästskötare bli gnällig! :eek:

(Nej, det skulle han inte, men han skulle inte tycka att det var roligt och det vill vi ju att han ska tycka!)

Sv: Gärds! :)

Åh, få man se den tvåbente oxå :D

Nja, jag är rätt bra på att få ledigt :p Men det är mitten på oktober och huset har inte panel (plast och vindpapp utanpå isoleringen ;)) och huset är inte färdigmålat - typ hälften är helt naket trä pga att det målades för typ 10 år sedan sist eller något... Så det ligger väl lite i mitt intresse också kanske :p För sen är det stallets tur :D :bump:

Rider du också 10?

Liknande trådar

Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
935
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
36
· Visningar
3 114
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
788
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 150
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka