Gärds! :)

Sv: Gärds! :)

Måste?

Håller med RebeccaJoli, INGET jävla regn, då kan min hästskötare bli gnällig! :eek:

(Nej, det skulle han inte, men han skulle inte tycka att det var roligt och det vill vi ju att han ska tycka!)

Sv: Gärds! :)

Åh, få man se den tvåbente oxå :D

Nja, jag är rätt bra på att få ledigt :p Men det är mitten på oktober och huset har inte panel (plast och vindpapp utanpå isoleringen ;)) och huset är inte färdigmålat - typ hälften är helt naket trä pga att det målades för typ 10 år sedan sist eller något... Så det ligger väl lite i mitt intresse också kanske :p För sen är det stallets tur :D :bump:

Rider du också 10?

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
673
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 733
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: malumbub
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
1 225
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar