Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Tänkte att vi kunde skriva ut namn och stam på våra travare/fd travare Den förra tråden var ju rätt gammal, nu har säkert många...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 610
Senast: Lace
·
F
Western Vilka märken och modeller letar man bland när det gäller sadel till häst med lång och hög manke? Vill även ha mycket bogfrihet. Troligen...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Fozzie
·
Western Skulle vilja byta namn på min tvååring - har någon gjort det och vet hur det går till? Och vad det kostar och vart man vänder sig...
Svar
6
· Visningar
1 603
Islandshäst hej! har uppmärksammat att det blir vanligare att klippa sina islandshästar. jag har själv 3 st, varav den ena vi har gjort en...
Svar
3
· Visningar
1 896
Senast: kvandi
·
Islandshäst Vilken klippmaskin är bäst till tjock islandspäls? Jag har funderat på att investera i en egen klippmaskin, har hittat en DeLaval...
Svar
14
· Visningar
5 580
Senast: neaolsson
·
E
Distans Någon som vet var man kan hitta resultatet? Eller hur det gått för Sverige?
Svar
1
· Visningar
1 080
Senast: Groom-pelle
·
Western Hallå! Jag har sedan jag började rida hållt på med western & NH, på den tiden så fick jag hjälp av en tjej som jag lärde mig mycket av...
Svar
11
· Visningar
1 513
Senast: Sadie
·
K
Distans Planera in Medeltidsritten den 8e oktober! Fina premier i både 80 km och 50 km. Förhoppningsvis så är bokskogens löv vackert gula och vi...
2
Svar
32
· Visningar
4 680
Senast: TrixaLagom
·
Western Hur många jobbar aktivt med sina hästar, alltså utför olika sysslor på gården med sin häst? Det är ju dit jag vill komma och nu har...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: sthu
·
Övr. Grenar Såg att Inez Karlsson planerade att återuppta sin jockeykarriär, hoppas det går bra!:banana: Hon har tydligen fått en dotter också...
Svar
3
· Visningar
1 534
Senast: Zaga
·
Körning Jag har äntligen, efter mycket letande, hittat en vagn med rätt mått till min häst. Den kom i söndags och lyckan var rätt total...
Svar
11
· Visningar
2 212
Senast: schelin_j
·
Dressyr Får man nåt besked via mailen om det blir strykningar så att man kommer med? Eller måste man själv hålla koll?
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Corax
·
Körning Har köpt en rockard utan hjul så nu undrar jag var man kan få tag i hjul til en sådan?? Rockarden är till en shettis Har sökt men...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: B070715
·
Western Letar efter en pad till en d-ponny och behöver därför en lite kortare pad än den hon har på lån. Vilka mått räknas som stora/små...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: aleksis
·
Western Snabb och kort fråga jag undrar över: Jag har en stocksadel med horn, får jag tävla western i den?
Svar
1
· Visningar
1 231
Senast: 4BarsRR
·
Western Japp då var man där igen. Men har nu ett lite mer angenämt problem. Har redan en köpare till min Crates Arabian show sadel. Men men...
Svar
8
· Visningar
1 920
Senast: r_freddy
·
Islandshäst Hej! Någon som har erfarenhet av eksem på unga hästar? Vad jag kan förstå så har föl aldrig eksem. När börjar det uppträda? Sommaren...
Svar
9
· Visningar
2 177
Senast: Freyr
·
Islandshäst Råkade titta in på en annons med Islandshästar till salu och i annonsen stod detta: Stämmer det? Har jag missat världsnyheten...
Svar
11
· Visningar
1 854
S
Hoppning Hejsan! Har nyligen köpt min häst. Som unghäst var han bara inriktad på hoppning och vann upp till och med 1.20 klasser. (Han är 12 år...
Svar
13
· Visningar
5 225
Senast: Sulax
·
Islandshäst har nån erfarenhet av kontakt sadel som säljes av samma försäljare som de flesta sensation sadlarna? ( skriver jag ut soft***dles så...
Svar
10
· Visningar
1 516
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka