Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Finns det unghäst EM/VM/NM på D-ponny? Jag har en D-ponny 4 år som ska kvala till ungponny SM nästa år. Hon är tävlad en del LCer och...
Svar
4
· Visningar
2 377
Western Har kikat lite på sadlar i USA, inte direkt aktuellt just nu, men kan bli! Nu funderar jag lite över vad det kan kosta att frakta en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 664
Senast: wrangler
·
Hoppning Jag ska träna en tjej att få bort rädslan vid hoppning. Hon var med om en olycka och har sen dess varit rädd för att hoppa högre än typ...
Svar
9
· Visningar
6 238
Senast: Varmblod90
·
Hoppning Märkte igår att jag har blivit smått rädd när jag hoppar, har aldrig ridit en häst som jag hoppat ofta så jag har egentligen ingen...
Svar
0
· Visningar
1 001
Senast: miiiiiiia
·
Fälttävlan Jaha då var det väl bara Gärds kvar denna säsongen?! Eller bara och bara är ju en av mina favorit tävlingar;) Men säsongen tar ju alltid...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 603
J
Dressyr Är gjordtunnel tillåtet på lokala dressyr tävlingar? Har googlat men finner inget så misstänker att det Inte är det ?:confused:
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: JenniiePersson
·
Western Hur gör jag för att registrera mitt fbl-sto i APHA? Vad jag förstått ska fölet registreras som Cropout, stämmer det? Hoppas att få...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: wrangler
·
Körning Hej hej allihopa! Har en liten fundering som baseras på en ide' jag ruvat på ett tag. Finns det någon kör intresserad som skulle vara...
Svar
6
· Visningar
2 020
Senast: Nollan
·
Trav Ni som har haft en travhäst, oavsett ras, med senskada (oavsett typ), hur planlade ni er hästs återkomst till sporten, dvs till start...
Svar
9
· Visningar
1 565
Senast: ghost
·
Distans Är det bestämt när och var denna kommer hållas? Kan man någonstans hitta kontaktuppgifter till arrangören? Har googlat men inte hittat..
Svar
2
· Visningar
1 774
Senast: fallon
·
Tävling Ptja, vad tycker ni om dom? Jag tycker det verkar helt värdelöst.. Visst sparar man 100:- om man tävlar reg/nat men tävlar man lokal så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 190
Senast: ChatNoir
·
R
Distans Hallå ute bland höstlöven! Än finns chansen att bli distriktsmästare i Såne eller Blekinge!!!! 2 dagar kvar på anmälningstiden till...
Svar
3
· Visningar
1 275
Senast: RÖDLUVAN
·
Islandshäst Efter en intressant diskussion i en tråd ang att ha analyserat hö eller inte blev ja nyfiken på hur ni här inne tänker å gör till era...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 165
Senast: Tibra
·
Western Ännu en sadeltråd från mej. Men jag får ingen rätsida på alla tankar och funderingar. Behöver som ni säkert redan räknat ut en ny sadel...
Svar
3
· Visningar
1 526
Senast: Domino_s
·
A
Western Hjälp mig, jag har fått en total blackout och jag måste veta vad de små "stigläderslåsen" heter på en westernsadel. De där metall...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: 4BarsRR
·
M
Western ;)Hej allihopa! Är helt ny på det här med western, så skulle behöva lite hjälp. Letar efter bättre begagnad sadel till mitt...
Svar
6
· Visningar
1 436
Senast: 4BarsRR
·
Hoppning Ja som frågan lyder, finns det några dokument eller reglemente med denna informationen?:confused: Hittar arrangörsguide för...
Svar
7
· Visningar
1 595
Senast: LLaika
·
Dressyr Jag har provat cr, dressyr för c-tränare, dressyr mot AR, Intregrerad Ridkunskap, rakrikting och Centrerad ridning... Gått hästinjen...
Svar
3
· Visningar
1 617
Hoppning Hej! Tänkte dra igång en tråd som jag säkert redan finns/har funnits, men kan inte hitta den! Vad har ni för "outfit" när ni tävlar...
Svar
10
· Visningar
3 776
Senast: Lace
·
Dressyr Är det tillåtet att tävla på ett Sprenger Dynamic RS?? :confused: Har förmodligen tagits upp förut men hittade ingen tråd...
Svar
4
· Visningar
1 787
Senast: Muppo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2