Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ser nu på FB att han är död. Var finns det bra nyhetssidor där man kan se såna här nyheter? De som har lagt upp info om att han är död...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Cowgirls
·
Övr. Grenar Vad var det för lallarjockey som red Black Caviar? Utan att vara så insatt så måste jag ju säga att det där är en riktig champion som...
Svar
9
· Visningar
2 153
Senast: solros
·
Western Jag har en riktigt "Reining" häst, men som det även har gått riktigt bra i westernriding klasserna, då han har extremt lätt för byten...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Cowgirls
·
Tävling Har köpt en ny ponny som jag skulle vilja visa, var kan man hitta info om kommande utställningar/premieringar, kan man premiera ett 7år...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: margita2
·
Distans Jag ämnar starta PP20km. Nån mer bukefalist som ska dit? :laugh: Någon som vet hur det går med proposition och anmälan, för övrigt...
2
Svar
20
· Visningar
3 559
Senast: Liten
·
Hoppning Har ni några tips på hur jag ska förbättra min hoppsits? Här nedan är en bild. Någon mer bild finns på http://shumpizen.blogg.se . Ser...
Svar
3
· Visningar
2 180
Senast: Irival
·
Övr. Grenar (varning lång tråd) Lillponnyn är bra på att löpa och har definitivt vinnarskalle. Men vi har lite problem som jag undrar om någon...
2
Svar
21
· Visningar
4 244
Trav Jag har en häst som både slår sig på spatten o trampar igenom. Vad hade ni haft för skor?
Svar
6
· Visningar
1 922
Senast: BitterAss
·
Islandshäst Föredrar ni att ha vojlock, schabrak eller ingenting alls under sadeln? Varför? Skulle man kunna göra ett schabrak som är lite mer...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 470
Senast: katharina
·
  • Låst
Islandshäst Nu börjar det dra ihop sig till årets första avelsvisning. Och en tråd för bedömningar är väl lite spännande?! Vårt fyraårssto efter...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 568
Senast: katharina
·
Islandshäst Min häst fick hovledsinflammation båda fram i våras. Vi har nu skrittat igång ett bra tag och efter månadsskiftet så börjar det bli...
Svar
6
· Visningar
1 581
Senast: Michis
·
Körning För något år sedan lånades det ut shettisar till höger och vänster. Men nu när jag väl behöver en, ja då är det borta! Har satt ut...
2
Svar
35
· Visningar
4 611
Senast: MaRomer
·
Hoppning Hoppas någon här i hoppning fortfarande känner igen mig ;)! Jag har haft hoppuppehåll i två år efter först en ridolycka sedan en...
Svar
9
· Visningar
2 557
Senast: Uljala
·
Dressyr Hej! Har helt plötsligt blivit jättesugen på att tävla dressyr.. har ridit galopp innan och gör fortfarande, men nuvarande hästen...
Svar
15
· Visningar
2 098
Senast: NilaD
·
Trav ...alla mina travidiotsvänner :love: Själv drar jag till Årjäng i dag på midsommartrav :laugh:
Svar
6
· Visningar
2 064
Senast: martha
·
Trav För 2 år sedan fick jag i samband med våra största tävlingar på hemmabanan, ett stipendium som jag då skulle använda pengarna till något...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: solros
·
Islandshäst Var inne på klinik igår med mitt sto då hon har haft konstig hälta. Det visade sig att hon har kotledsinflammation i båda fram. Just...
Svar
19
· Visningar
4 751
Senast: Elina8
·
Western Vilka här ska rida WA i år? Vilken division, vilket distrikt och vilka grenar har ni tänkt er? Jag rider div II i distrikt Mitt och...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 496
Senast: Texaz
·
Tävling Köpte en ponny för ca 2 årsen men jag har ingen koll på om han har livstidslicens eller inte. Googlat och letat, kollat på tdb, men...
Svar
1
· Visningar
1 628
Senast: Kallebus
·
J
Körning Har nu bestämt mig för att köra in min gamla dressyrponny på 17 år! :D När det är dags för inkörning har jag min superduktiga morbror...
Svar
1
· Visningar
1 182
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka