Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Har köpt en ny ponny som jag skulle vilja visa, var kan man hitta info om kommande utställningar/premieringar, kan man premiera ett 7år...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: margita2
·
Distans Jag ämnar starta PP20km. Nån mer bukefalist som ska dit? :laugh: Någon som vet hur det går med proposition och anmälan, för övrigt... 2
Svar
20
· Visningar
3 560
Senast: Liten
·
Hoppning Har ni några tips på hur jag ska förbättra min hoppsits? Här nedan är en bild. Någon mer bild finns på http://shumpizen.blogg.se . Ser...
Svar
3
· Visningar
2 184
Senast: Irival
·
Övr. Grenar (varning lång tråd) Lillponnyn är bra på att löpa och har definitivt vinnarskalle. Men vi har lite problem som jag undrar om någon... 2
Svar
21
· Visningar
4 248
Trav Jag har en häst som både slår sig på spatten o trampar igenom. Vad hade ni haft för skor?
Svar
6
· Visningar
1 928
Senast: BitterAss
·
Islandshäst Föredrar ni att ha vojlock, schabrak eller ingenting alls under sadeln? Varför? Skulle man kunna göra ett schabrak som är lite mer... 2 3
Svar
53
· Visningar
10 478
Senast: katharina
·
  • Låst
Islandshäst Nu börjar det dra ihop sig till årets första avelsvisning. Och en tråd för bedömningar är väl lite spännande?! Vårt fyraårssto efter... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 574
Senast: katharina
·
Islandshäst Min häst fick hovledsinflammation båda fram i våras. Vi har nu skrittat igång ett bra tag och efter månadsskiftet så börjar det bli...
Svar
6
· Visningar
1 594
Senast: Michis
·
Körning För något år sedan lånades det ut shettisar till höger och vänster. Men nu när jag väl behöver en, ja då är det borta! Har satt ut... 2
Svar
35
· Visningar
4 614
Senast: MaRomer
·
Hoppning Hoppas någon här i hoppning fortfarande känner igen mig ;)! Jag har haft hoppuppehåll i två år efter först en ridolycka sedan en...
Svar
9
· Visningar
2 557
Senast: Uljala
·
Dressyr Hej! Har helt plötsligt blivit jättesugen på att tävla dressyr.. har ridit galopp innan och gör fortfarande, men nuvarande hästen...
Svar
15
· Visningar
2 113
Senast: NilaD
·
Trav ...alla mina travidiotsvänner :love: Själv drar jag till Årjäng i dag på midsommartrav :laugh:
Svar
6
· Visningar
2 065
Senast: martha
·
Trav För 2 år sedan fick jag i samband med våra största tävlingar på hemmabanan, ett stipendium som jag då skulle använda pengarna till något...
Svar
1
· Visningar
1 176
Senast: solros
·
Islandshäst Var inne på klinik igår med mitt sto då hon har haft konstig hälta. Det visade sig att hon har kotledsinflammation i båda fram. Just...
Svar
19
· Visningar
4 778
Senast: Elina8
·
Western Vilka här ska rida WA i år? Vilken division, vilket distrikt och vilka grenar har ni tänkt er? Jag rider div II i distrikt Mitt och... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 498
Senast: Texaz
·
Tävling Köpte en ponny för ca 2 årsen men jag har ingen koll på om han har livstidslicens eller inte. Googlat och letat, kollat på tdb, men...
Svar
1
· Visningar
1 633
Senast: Kallebus
·
J
Körning Har nu bestämt mig för att köra in min gamla dressyrponny på 17 år! :D När det är dags för inkörning har jag min superduktiga morbror...
Svar
1
· Visningar
1 186
Senast: fjordtokan
·
Körning Bamses nya kompis och min körponny! Jag har honom bara på foder nu, men med mål att köpa honom senare! Julle är rödskimmelskäck, född...
Svar
8
· Visningar
1 763
Senast: MaRomer
·
Western När jag hör eller läser om ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat; AVEL!! Såg en intressant diskussion på ett stort forum i förrgår... 2
Svar
24
· Visningar
4 355
Senast: wrangler
·
Dressyr Antar att det är fler än jag som har lite både bra och dåliga sidor hos sig som ekipage? Hur gör man när man rider programridning? Tex...
Svar
11
· Visningar
2 407

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka