Sv: Avelsvisningar 2012
kan inte bara mitt hela konto raderas och tråden också jag är trött på den här jäkla tråden och det här jäkla forumet och jag är trött på alla jäkla människor som ska tjattra en jäkla massa det är inte roligt för fem öre
Jag vill inte finnas här mer
Tycker ni att det är roligt att hänga ut och göra bort folk totalt??
Kan ni inte bara hålla käften och diskutera något annat istället. Jag tycker inte det är kul längre kan ni inte fatta det. Mår ni bra av att vara elaka eller?
Jag tycker att alla i den här tråden som är så jäkla duktiga kan sätta igång och visa sina hästar själva och så kan ni få se hur jäkla kul det känns sen när alla får en totalpoäng på 6.90 och alla andra sitter och hackar på dom och visar upp resultaten
Ni var för fan inte ens där, ni såg inget ni vet inget och ni kan inte ens visa hästar bättre själva så håll bara tyst och ge fan i att diskutera mig och lägga in mina resultat.
Och jag tycker det här jäkla forumet är helt jäkla sjukt, folk får hänga ut andra och hacka på andra och vara hur elaka som helst men inte fan gör moderatorerna något åt saken?
Vart fan är alla moderatorer? ta bort tråden det här är inte roligt. Förstår inte varför det är så kul att tråden är kvar.
Ärligt talat så vill jag bryta mot forumets alla regler bara jag får slippa vara med på det här forumet mer, jag vill bli avstängd och jag vill bli borttplockad och jag vill få bort den här jäkla tråden.
Jag tycker inte den här diskussionen är okej och jag tycker att det har gått för långt nu.
Låt mig bara slippa det här
Kan inte folk bara vara glada och snälla istället för att bara hacka och hacka och hacka...
Tycker ni att det är roligt att jag blir ledsen eller? grattis ni har vunnit.