Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Hoppning Hur gör ni med broddarna när ni tävlar på gräs? Skruvar ni i det hemma och låter hästen åka med brodd eller fixar ni med det på plats...
2
Svar
26
· Visningar
4 013
Senast: Fredag
·
Dressyr En häst vi ska köpa som är väldigt fin har en dålig ovana när han blir riden. Han tycker för det första inte det är kul längre då ägaren...
Svar
16
· Visningar
5 146
Hoppning Jag har sökt, men hittar inget riktigt svar.. Kort sagt, behöver man hästpass på en lokal tävling? Hästens pass är borta, har ansökt...
Svar
3
· Visningar
1 602
Senast: Thera
·
Islandshäst Jag har blivit (tillfällig) medryttare på en isisvalack i 20-årsåldern. Han är riden "tuta och kör" i skogen, mestadels i tölt och är...
2
Svar
23
· Visningar
3 781
F
Körning Jag har säkert lagt in detta på helt fel ställe men jag hoppas att jag kan få nått tips eller råd ändå;) Har en ardenner kille på 3 år...
Svar
0
· Visningar
1 272
Senast: fia710605
·
Distans Vet nån om regeln med krage är borttagen då flera rider utan, har jag noterat. Även proffsen. Bara nyfiken.
Svar
8
· Visningar
1 697
Senast: Liten
·
R
Övr. Grenar Hej alla därute! :) Hur hanterar man egentligen galopphästar? Hejdå. Nej, det blev lite kortfattat ;) Det är det att hästarna...
Svar
7
· Visningar
2 882
Senast: Ilione
·
Distans Är det någon som vet vad som händer med uttagningarna till London? Det står i dokumentet Kvalkrav till Euston Park...
Svar
2
· Visningar
1 402
Senast: hermulen
·
T
Dressyr Jag är i grund och botten hoppryttare som nu sitter på en riktigt fin och välutbildad pensionerad hopphäst som nu inte längre bör hoppas...
Svar
3
· Visningar
1 528
Senast: Remaining
·
Tävling Finns det någon sida där man kan hitta resultat och hur mycket en häst har vunnit (pengar)? Jag har letat men hittar inget.
Svar
1
· Visningar
1 459
Trav Om ni skulle välja någon av följande alternativ, vilket skulle ni välja? Leasa ut unghästen eller sälja tävlingsrätten?? Någon med...
Svar
3
· Visningar
2 991
Senast: juvelen
·
Islandshäst Hej hästvänner! Jo det är så här att jag bara måste ta upp det här med er då jag är säker på att många här har god kunskap. Var...
Svar
18
· Visningar
4 497
Senast: wizo
·
Hoppning hur lång tid räknar ni per ekipage på pay & jump? det är max 5 straff och de höjer 10cm åt gången = ca 5 min hinder höjning...
Svar
5
· Visningar
5 063
Tävling Ja nu ska vi snart på vårt första meeting, vad ska man tänka på? Alla tips mottages tacksamt;)
Svar
4
· Visningar
2 202
Distans Jag har länge funderat på att börja med just distans, bor i södermanland och tycker det är väldigt få tävlingar häromkring? Lite frågor...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: TrixaLagom
·
Fälttävlan Well, you know what to do:p För er som inte vet, vilka kommer dit och firar midsommar med mig och många fler?:bump:
2 3
Svar
49
· Visningar
8 573
Senast: Gabby_Ossi
·
Western Snabb fråga: får man tävla annat än E-klasser i en sadel som har ett horn som denna?
Svar
10
· Visningar
2 061
Senast: Liten
·
Western Hittade bara en gammal unghästtråd så det kan väl vara dax att starta en ny? Berätta gärna lite om din häst, vad du har för mål och...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
19 226
Senast: Piraja
·
Hoppning Ska på ett meeting i hoppning i helgen. Lok/reg med 2klasser ponny först sen är det storhäst. Har räknat ut att det är ca 27 st ponnyer...
Svar
1
· Visningar
1 478
Senast: Fredag
·
Körning Jag har funderat på att beställa en nylonsele och undrar om någon har erfarenhet av dessa sedan innan, hur hålla är dom? ÅF sa att de...
Svar
5
· Visningar
2 079
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka