Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western vad gör ni för något med era ettåringar? kul o höra lite vad andra gör! :)
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Balans
·
J
Hoppning Har väntat i ca 2 ½ vecka nu och dom har inte kommit ännu.. :( så ja tänkte anmäla mig till tävligen iallafall, med postens kvitto. Men...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: Dimmans_Elaine
·
Western e d nån som ska till NQWR's tävlingar i juni? :)
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Balans
·
Trav Känns som att jag borde ta till alla sorters försiktighetsåtgärder för att det verkligen ska bli av den här gången (provlopp alltså om...
2
Svar
35
· Visningar
1 904
Senast: Cilva
·
Trav vad står det att era varmblodiga travare har för ras i era registreringsbevis? I mitt står det Svensk Varmblodig Travare, men min...
Svar
13
· Visningar
1 047
Senast: Piraja
·
R
Islandshäst Ja ni, vad är egentligen gränsen för ryttarens vikt på dessa små hästar? Nog har man hört att de kan bära 100 kg o.s.v, men ja tvivlar...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: Inte_Ung
·
R
Trav Finns det någon här?Vet någon telenummer till kontaktperson? Mycket tacksam för svar/Rex
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Rex
·
Western Ni som har quartrar som är 4 år i år, hur långt har ni kommit? Hur ofta rider ni dem? Jag har ridit min lillkille 4dgr i veckan från...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: cinnas
·
S
Western Hej! jag undrar vilka som ska till grevagården och tävla??!! Skulle vara lite kul att veta, ska nämligen dit och titta och sälja...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: reykurboy
·
W
Western Hej allihopa, Jag hade sett fram emot en vår med mycket träning och tävling och vad händer då? Alla tre älsklingarna blir kraftigt...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: hotrodder
·
K
Hoppning Vad är det för maxhöjder på hinderna i olika klasser för B-ponny????? :bow:
Svar
7
· Visningar
983
Senast: shagadelic
·
E
Islandshäst Hej! Jag har en isis hemma som har det lite så och sådär med tölten! Har ni några tips på hur man kan göra den bättre?? Han kan tölta...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: josse
·
Trav Eftersom att jag gick o köpte mig en avdankad travare nu i vintras så har även intresset för livet på travbanan kommit upp. Idag när jag...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: carzz
·
J
Hoppning :angel: :angel: är det hästnumret man ska ha på nummerlappen..?
Svar
2
· Visningar
697
Senast: _Peplis_
·
J
Hoppning Licenserna har fortfarande inte kommit så nu anmäler ja mej iaf.. men förstår inte riktigt allting :crazy: .. på ryttaren står det...
Svar
12
· Visningar
1 073
Senast: jojjo_blondin
·
Trav En ridmänniskas fråga som kanske en travmänniska kan hjälpa till att svara på: Eftersom jag hade tidsbrist idag "var jag tvungen" att...
Svar
3
· Visningar
1 414
J
Islandshäst Hejsan! Måtten för stilpass är ju ändrade från 20+20+40+140 till 25+25+50+100. Undrar om någon med egna ord kan förklara hur det går...
Svar
18
· Visningar
1 595
Senast: yew98fq
·
F
Körning Har hört talas om körning på lång töm, bla Anders Eriksson har tydligen gått kurser i detta ämne . någon som vet mer?
Svar
4
· Visningar
1 416
Senast: FjordFia
·
W
Western Hörde de pratats om att de skulle vara reining nu på scandinavium på Horse Show, vet någon vem som ska visa eller om det stämmer...
Svar
17
· Visningar
1 469
Senast: Mita
·
M
Islandshäst hej! har ridit in flera "vanliga hästar" men har nu köpt mig en islandshäst.och har precis börjat med inridningen men: han är rädd för...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 085
Senast: lime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar