Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Y
Hoppning Jag blir så trött, det finns ju inte en enda j**la tävling att åkt på förrän maj! :mad: Denna termin har vi vart på endast en tävling...
Svar
19
· Visningar
1 149
Senast: grazzie
·
M
Western Någon ska ska på den tävlingen i Anderslöv den 28/3??
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: monke
·
T
Western Hej! Har fått bekräftat av veterinär att min hästs rygg och höfter högst troligast kommer sig av att sadeln inte passar riktigt. Vi...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Cilva
·
S
Hoppning Åkte in till ridhuset igår o löshoppade min unghäst för första gången. Tyckte det skulle bli jättekul o spännande. Kommer in i manegen o...
Svar
15
· Visningar
1 381
Senast: Splittan
·
Hoppning Hur ska man göra när man ska löshoppa en häst för första gången? Hästen är hoppad med ryttare men aldrig utan... Råd o tips, tack... :bump:
Svar
1
· Visningar
686
Senast: HarleyD
·
Trav Herkules vann ju idag!! :love: Den hästen har jag skött.. :cool: jag trodde inte han skulle slå Twostep men där hade jag fel. vad...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Lazio
·
G
Fälttävlan Hur höga är hindren i banhoppningen för D-ponnyer i den högsta fälttävlansklassen. (Heter det medelsvår, nationell klass eller vad...
Svar
7
· Visningar
1 521
Övr. Grenar Har ni provat på det? Kan rekommenderas! Fick iden förra vintern på en email-lista för fjordingar. Vi red barbacka, hästarna är ganska...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 369
Senast: Gilan
·
C
Körning Vilka har tänkt sig att besöka VM i Åstorp i sommar??? Iågr blev det bestämmt när vi har semester på jobbet... Helt perfekt, två veckor...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: Moppe
·
Western varför ska det vara så svårt och hitta nån som man kan träna för? Vill utbilda Herman till trailhäst då jag tror han skulle gilla det...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: Mirre
·
B
Övr. Grenar Jag har från och till varit intresserad av att prova tornerspel. Nu ska det tydligen starta en grupp i sörmland? Nånting med bock hette...
2
Svar
25
· Visningar
4 120
Senast: Chevaleresse
·
T
Fälttävlan Läste en propp för debutant fälttävlan (ponny), där dressyren gick i dressyrprogram för lätt fälttävan 2001. Får det vara så? Vitsen med...
Svar
6
· Visningar
2 125
Senast: Lorelie
·
Övr. Grenar :confused: Vart har Hambo tagit vägen? Såg att det var en ny moderator här. Varför?
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: shady
·
Trav är i tankarna att köpa ny bukgjord, vilket material kan man ha till den dagliga användningen tycker ni. väger mellan gummi, läder, eller...
Svar
3
· Visningar
1 104
Islandshäst Jag ska för första gången tävla i en klubbtävling i helgen. Har nu blivit osäker på vilken klädsel som krävs och tappat bort mitt FIPO...
Svar
5
· Visningar
1 387
Senast: Hjartagna
·
A
Western och undrar om man får rätta till tyglarna i reining utan att bli diskad? Jag rättade till dem på en liten klubbtävling och bliv diskad i...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Jessica_Steen
·
I
Hoppning Nu är inte dette nått jag kommer göra dom närmsta månadene,så det är sagt på en gång. det är långsiktigt och jag vill bara söka råd och...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Icebabe_1
·
J
Islandshäst Nu har jag (det var på tiden)kommit på att det som ska jobbas med till 100% är min sits. Har till min förskräckelse upptäckt att när jag...
Svar
13
· Visningar
1 328
Senast: josse
·
M
Hoppning När anmäler man stg och vart? Måste man kvala och kan man någonstans läsa regler? Har en treåring som jag hade tänkt att kvala till...
Svar
2
· Visningar
2 194
Senast: murvel
·
H
Islandshäst Nån som vet resultaten från Istölten i (Århus?)Danmark?
Svar
9
· Visningar
1 803
Senast: Sesselja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur