Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Trav Vad vet ni om växtperioder hos unga travhästar och hur det påverkar dem. Har en tre-åring som var jätteduktig under hösten som...
Svar
5
· Visningar
2 508
Senast: ghost
·
Islandshäst Efter ridlektionen i måndags har jag roat mig med att försöka gå igenom övningarna i hjärnan och tänka på hur jag skulle göra dem om jag...
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: em76
·
R
Western Finns Hjoko-proppen ute än?? Om inte när kommer den ut??
Svar
4
· Visningar
947
Senast: reykurboy
·
A
Fälttävlan Hej. Jag ska köpa häst och har hittat ett underbart sto korsning Fullblod/Quarter. Jag har tänkt att jag skulle börja tävla fälttävlan...
Svar
8
· Visningar
1 727
Senast: bostallet
·
S
Hoppning kanske en dum fråga, men hur länge är ponnyn ungponny? :bump:
Svar
2
· Visningar
1 522
Senast: Ylva
·
F
Hoppning Vad är det för skillnad på A/A:0 och A:0/A:0 ? :confused:
Svar
8
· Visningar
5 621
Senast: Ylva
·
S
Islandshäst Sitter på Fengur och försöker hitta sidan där man får se hästens aktuella blup. men kan inte hitta den! vart är den? :confused:
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Backahasten
·
S
Hoppning Jag undrar om det här med två felfria rundor i Avd B, så att man sen får starta i Avd A. Min ponny är 6 år, och gjorde förra året på...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: StarEmma
·
Hoppning Herregud, vad har jag gett mig in på? Jag? TÄVLA? UTE? På en ponny jag knappt känner. Hur 17 ska det här gå? Jag har aldrig tävlat ute...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: darkmoon
·
L
Western Satt och fundera på det häromdagen... Gäller de både A,B, C och D tävlingar eller bara A och B? Eller hur är det?
Svar
8
· Visningar
1 769
Senast: Miss_Trouble
·
S
Hoppning När det gäller att skritt hoppa. Jag brukar lägga in det någon gång ibland. Bara några få språng, eftersom jag tycker att det ger både...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Spider84
·
J
Western Skall ju förmodelingen skaffa häst till sommaren/hösten och därmed sadel.. Jag vet bara inte om jag ska köpa mig en vanlig sadel först...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Cilva
·
Hoppning Jag har lätt att komma i obalans, ofta efter i språnget, när jag hoppar. Finns det något man kan göra åt det?
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Daniel
·
K
Western Min western sadel åker fram under galoppen, i övrigt ligger den bra men just detta at den åker fram är mkt irreterande. Vad beror detta...
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: Fiasnutt
·
F
Western Jag har fått uppfattningen att fler än jag undrar detta så därför ställer jag denna fråga till er westernkunniga :) Showmanship at...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: __sandra__
·
E
Trav känner mig som ett katt bland hermerlinerna när jag besöker chatt ;) jag har nämligen ingen kunskap inom travet...min sambo har andel i...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Snurrfian
·
Körning Hurra! Av en snäll bonde som inte har användning för den... Frågan är nu bara om den passar mina shettisar eller om den är lite för...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Dragonfruit_
·
I
Övr. Grenar Nu är min nya pålle på väg till stockholm,täby,han anländer kl 18.00 der och jag kan knappt vänta,jag går på nåler här, det skall bli så...
Svar
10
· Visningar
1 363
Senast: Icebabe_1
·
J
Western Hej Jag har en Crates "Show" westersadel som jag vil sälja. Men jag har problem med at hitta rät pris. Kan man den mister fx...
Svar
1
· Visningar
827
Western Nån som kan berätta lite om det? Får man tävla med alla raser? Vad ingår? Vad e det för krav?
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama