Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vart hittar ni era tävlingskläder? Köper ni färdiga tävlingskläder eller går ni på vanliga affärer och köper kläder som ni sedan piffar...
Svar
16
· Visningar
2 815
Senast: Lenita
·
M
Hoppning om man har startnummer 4 i avd. b är det då nummret 4 man ska ha i nummerlappen????
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Happy
·
D
Körning I morgon ska jag testa att tömköra båda mina ston i par. Fast jag har ju inga par tömmar eller så. Får se om jag får ihop det. Nån som...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Qvip
·
T
Hoppning Finns det någon regel för hur hög veterinäravgiften får vara på en hopptävling? Var på regional ponny tävling i helgen där avgiften var...
Svar
9
· Visningar
1 634
Senast: ia_
·
A
Western Quarter & paint Mitt sto som är reg qh. Hon har en fläck inder magen. Kan hon regas som paint också eller hur funkar det. Har kollat på...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: __sandra__
·
A
Western Skall man registrara sin import även i sverige, eller sköts det automatiskt? Vad är Hypp egentilgen? /nybörjaren
Svar
1
· Visningar
840
Senast: hotrodder
·
R
Western Nu har Wras även rusat iförväg och bestämmt att SM ska inte heta SM i år pga att det kanske, eventuellt, i bästafall blir ett gemensamt...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Jessica_Steen
·
U
Western Jag blir så nervös!! Jag ska rida för Ronny Åman till helgen, det ska bli jätte kul, men jag blir så nervig, jag har bara tagit några...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: Mayara
·
Körning Om man vill tävla,och i vilka grenar måste man använda vissa typer av utrustningar? Om jag har en loksele + en lägre fyrhjuling,kan jag...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: amkm
·
Körning Söker information och erfarenheter av postkandar. Har ett erfaret bra fjordsto av kraftig modell som jag både rider och kör med vanligt...
Svar
2
· Visningar
2 789
V
Övr. Grenar ja har en shettis som ja vill ställa upp i ponnygalopp me...hur mkt får ryttaren väga o vad krävs?? hur "anmäler" man sej till en...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Zephia
·
T
Western Några i våran westernklubb tävlade i dressyr i helgen. Grannstallet och ridklubben där anordnade en Lätt C och en Lätt B. Våra...
Svar
7
· Visningar
1 173
Senast: Cheenookie
·
H
Western Jag är 16 år och har en new forest som jag tävlar dressyr med hon är nio år. Skulle det gå att göra om henne till westernhäst? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: hotrodder
·
Western Jag har tyckt att min westernsadel passat ganska bra på min häst. Den är möjligen i trångaste laget. Jag har tänkt att köpa en annan när...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: anders
·
D
Körning Kan ni inte visa lite bilder på när ni kör, eller på er häst när dom är selade och eller har vagn på sig?? Skulle vara kul att titta på...
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: Vimsan
·
B
Hoppning Nu sitter jag och tittar på en prop angående en lokal hopptävling. Undrar nu om någon kan förklara för mej vad det här betyder? L:D i...
Svar
17
· Visningar
1 758
Senast: Ylva
·
R
Hoppning Hej! Är det ngn som vet vad som gäller ang. uppklassningspoäng på stor häst? Finns det några bestämmelser som säger att man t.ex. inte...
Svar
7
· Visningar
1 222
Senast: Ylva
·
F
Fälttävlan Ännu fler frågor: Debutant... Hur gör ni med broddar? I dressyren behövs dom inte.. men hoppningen är på gräs. Hinner man brodda...
Svar
5
· Visningar
1 309
Hoppning Jag har ett sto f-99. Köpte henne i slutet av oktober -03. Dessförinnan hade hon gått på halvfart och var inte spec mkt riden det...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: _Peplis_
·
Islandshäst Jag skulle behöva en liten faktakoll, alltså ingen diskussion kring huruvida dessa personer är duktiga eller ej för det vet jag inte så...
Svar
15
· Visningar
2 232
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama