Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst De andre i stallen greide å overtale meg... ;) Så vi er ikke så veldig godt forberedt! :o Red i ridehuset i går, har ikke vært der på...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: sleepy
·
F
Fälttävlan Om jag rider Clear Round-debutant/0.90 räknas då inte denna ritt in för att rätten att starta i 1.00/lätt? gäller häst... (Om det går...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: Nelle
·
J
Islandshäst Hejsan! 1. Jag har ett par läderboots från Ástund 240 g. Kan jag använda de eller är de risk för att de blir för tunga då de blir...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: solomato
·
Hoppning Jag hoppade lite med min ponny för 7-8 år sedan och sen har jag tyvärr blivit rädd då mitt sto (numera avelsto) är skogstokig när hon...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Cyllene
·
Hoppning Eftersom jag har sa liten erfarenhet fran tavlingar i Sverige (det var maaaaaanga ar sedan jag tavlade i Sverige) och det pa senaste...
2
Svar
20
· Visningar
5 661
Senast: tjenixen
·
Islandshäst I tidningen för ett par dagar sedan stod det att två islandshästar skulle säljas på exekutiv auktion. Dock saknades hästarnas handlingar...
Svar
19
· Visningar
1 981
Senast: Fleyta
·
L
Islandshäst Undrar om det är någon mer än jag som funderar på att visa sin/sina hästar i år? Vad har ni för hästar? Förväntningar? Har aldrig visat...
Svar
11
· Visningar
1 378
Senast: em76
·
Western Hallå! Jag undrar hur det ser ut för alla westerungdomar i Sverige! Hur många klubbar har aktiva "ungdomsavdelningar"/-ledare och vad...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: malumbub
·
Körning jag får bara tömköra min lilla häst i 2 månader nu pga sadlen så jag undrar om någon vet lite bra övningar man kan göra så hon får...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Dragonfruit_
·
Hoppning Ska Hoppa Faline på en 0.70 klass. I två faser. Någon som har nått litet tips..? Jag har bara hoppat henne på ännu lägre hinder, och...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Reykur
·
J
Islandshäst Hade varit intressant och få reda lite på hur ni dömmer i sådana fall... Jag har allt lite frågor.. hehe :devil: ;) Tacksam för svar...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Båbbe
·
Hoppning När man pratar om olika hopptekniker pratar man ju ofta om att hästen ska "hoppa med ryggen" och att det anses som något positivt. Nu...
Svar
11
· Visningar
3 771
Senast: alice
·
Trav Härmed avslöjas hemligheten bakom Åke Svanstedts framgångar... Om ni inte redan visste det så kör Åke barfota så ofta han kan Se...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: jesse
·
Hoppning Gick väl inte så bra för mig, men tack vare de andra duktiga ryttarna i laget så kunde vi räkna bort mina rundor och kom på tredje...
Svar
18
· Visningar
875
Senast: Solvira
·
Hoppning Hejsan! Jag har ett vackert litet fuxsto som är hur lyhörd som helst. Så länge hon får lyda i 190 knyck... Bromsen har tyvärr hängt sig...
Svar
10
· Visningar
2 415
Senast: Lena_B
·
Western Jag är i full gång med att bjuda på en internet auktion på show halter + show träns. Dessa är i stl "horse sized". Jag har en quarter...
Svar
4
· Visningar
926
Distans Hejsan! Är det obligatoriskt att ha säkerhetsväst när man tävlar distans?? :bump:
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Desert_Wind
·
D
Hoppning Någon som har några tips på övningar man kan göra för att förbättra sin avståndsbedömning? Ryttarens och även hästens. Tack på förhand
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Tilly
·
Körning Vad ska man tänka på när det är dags att skaffa parselar? Vi har två russ som båda körs ganska mycket, en och en, men nu vill vi gå...
Svar
8
· Visningar
2 041
Senast: farin
·
P
Hoppning Hej !!!!! Är det någon häsr som tävlar i hoppning ?? Typ LB o La Msv ????? Jag skall tävla La förförsta gågngen , är det något jag...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: LillTihra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama