Veterinärbesiktning vid tävling?

ja det var ju lite skillnad! ja, irland ar ju ett storre hastland pa sa satt, sa 'it seems to make sense'. iallafall i stockholms omradet sa har ju det flesta inte mer an tva egna hastar de aker ut o tavlar med regelbundet, savida det inte ar tranings/tavlingsstall tycker jag det verkar som.

jag far val ta o pallra mig ivag till nagon engelsk tavling o kolla tror jag (ska bara hitta nan m bil forst ;))

Liknande trådar

Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
1 039
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Jeps
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 160
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna