Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Western På D-tävlingen jag var på idag så sa speakern att om beginnersklasserna att den som startat på C-nivå eller högre inte får starta i...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: twinstar
·
N
Hoppning jag undrar hur högt en shettis kan hoppa? själv har jag löshoppat min kille på 107cm i mkh. då hoppar han med lätthet en oxer på 1 meter...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 515
Senast: urshultsbabe
·
M
Western Vilka ska tävla i hjo den 22 maj??
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: millan_myzan
·
Western Äntligen! De som har AB-licens får inte längre starta i Beginnersklasser. Tycker att det är ett bra beslut. Vad tycker ni?
Svar
4
· Visningar
837
Senast: alazzi
·
G
Islandshäst Vad heter han som lär vara den bästa islandshästryttaren i Sverige? Han som har flygande pass-rekordet?
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: littlastjarna
·
F
Fälttävlan Stallbacken som har så bra uppritat har inte med Lätt 1997. Vad jag hittar iallafall?! .. hittar du? Hur ska "bågarna se ut"? Har...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: workaholic
·
S
Hoppning Undrar hur "snabbt" ni tycker man kan *klättra* i klasserna? hur skyndar man långsamt? Hur gör NI för att det ska gå så bra som...
Svar
12
· Visningar
1 911
Senast: _Peplis_
·
P
Hoppning Hej !!!! Jag undrar om det är någon som vet hur många poäng man får om man: Har kommit 3:a av 4 placerad och 14 stycken i klassen i en...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: _LeLLe89_
·
Hoppning Är det här bettet godkänt på tävling (fast med fasta sidor, s.k. muffbett)? Skulle inte ställa frågan om det inte vore för att jag för...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: X_tremless
·
M
Dressyr Hoppas någon vet svar på mina dressyrfrågor, för dessa uppgifter bör man ju ha lite koll på om man är dressyrintresserad antar jag :o...
Svar
3
· Visningar
7 014
Hoppning ingen som har någe bra tips till mig?! Det är så att jag är nästan intill livrädd för hoppning, men egentligen är det plus dressyr de...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Albin
·
L
Dressyr ridning-ML-2251242-ML-
Svar
0
· Visningar
1 646
Senast: LoveRindi
·
Dressyr Jag har några frågor om hur poängen sätts under allmänt intryck. Tävlade i helgen och fick till min förvåning en femma på vägarna. Jag...
Svar
6
· Visningar
2 074
Senast: NiraK
·
Dressyr Har de lätta och medelsvåra programmen ändrats något mellan dessa programböcker? Dvs - måste jag köpa en ny programbok om jag har den...
Svar
1
· Visningar
1 654
Senast: NiraK
·
M
Övr. Grenar Vet ej om ja lägger detta i rätt forum men hoppas att det får ligga kvar. Jag undrar om det är nån som vet nån bra sida där det går att...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: MeAndMyBABY
·
L
Fälttävlan Jag funderar på att starta. Bara det att reglementet inte är klart än. Vill veta vad man ska förbereda för. Hur han ni andra med...
Svar
5
· Visningar
1 527
Senast: Lina4ever
·
D
Dressyr Lr vad heter, vad är det för program?
Svar
2
· Visningar
1 921
Senast: Xenox
·
S
Fälttävlan Tänkt att tävla fälttävlan och skulle vilja ha en dress eller iaf. en viss färg. Jag undrar om ni har några förslag är helt tom på ideer...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: skyfighter
·
Fälttävlan Vad gäller för ryttarens stövlar i dressyren? Ska tävla en Debutant på en regional tävling. Får man lov att ha shortchaps med matchande...
2
Svar
23
· Visningar
2 372
Senast: Salonikel
·
S
Dressyr Hallåhej alla dressyrfantaster! jag har hållit på med hästar och ridit i snart 19år. Mest travare och uppfödning. Nu har jag börjat rida...
Svar
3
· Visningar
1 993
Senast: Egot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama