Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Min häst har välvda revben och är alltså lite bukig, får även väldigt lätt kläm och skav av gjordar. Har tidigare haft en anatomisk från...
2
Svar
22
· Visningar
9 771
Körning Ja vart hittar man dessa som INTE är i tråkiga färger som blå, grön? Har verkligen försökt googlat på allt möjligt men får bara fram...
Svar
8
· Visningar
2 224
Senast: Niela
·
Dressyr aldrig kan få utbyta våra tankar om Totilas o övriga av världens bästa hästar? Ständigt kommer såna som inte alls sysslar med grenen...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 868
Senast: Fenestra
·
Trav Jag funderar på att ta montélicens. Har varit aktiv inom travet länge men har ingen licens. Funderar nu på att ta montélicens för att...
Svar
0
· Visningar
1 618
Senast: AnonymTjej
·
Trav Hej! Hur hårt ska slaggjorden spännas? MVH
Svar
8
· Visningar
2 739
Senast: solros
·
Islandshäst Hjälp! Jag har köpt en väldigt lovande tävlingshäst från island (valack) som nu ska importeras till Sverige den 6 december. Eysteinn...
Svar
9
· Visningar
3 392
Senast: Paulina
·
Trav Kan man tänka sig någon sjukdom, tex virus, som gör hästen prestationsnedsatt och som kan synas som tex knölar i huden? Min häst fick...
Svar
5
· Visningar
1 908
Senast: TinyWiny
·
Hoppning Hur ofta hoppar ni? Hur ofta hoppar ni bana? Markarbete? Jag hade en (B)tränare under flera år som princip bara lät oss hoppa...
2
Svar
25
· Visningar
5 856
Senast: Magnum
·
Islandshäst Alltså hur lång är du och hur hög är din häst?? jag är 172. min förra häst var (trodde jag) 138 cm, i verkligheten var hon nog ca 132...
2 3
Svar
47
· Visningar
13 682
Senast: Alfakrulls
·
Trav Idag körde jag russet med dom stora hästarna så kuskarna kunde se hur hon travar (ni som läst min andra tråd vet att hon inte travar...
Svar
4
· Visningar
4 138
Senast: anna_anna
·
Hoppning Denna bild är det på De Niros kartong för ridstövlar, jag har ingen aning om vilket ekipaget är men har en känsla att det lär vara någon...
Svar
17
· Visningar
3 647
Western Som rubriken lyder. Vilket märke är bäst? Har hittat en sadel av vardera märket som eventuellt kan passa min häst. Båda samma pris. Är...
Svar
6
· Visningar
2 492
Senast: Noteca
·
Körning Jag har fått låna en sele av en bekant för att jag ska få prova för ev senare köp. Men nu står jag här och blir osäker... Vad tycker ni...
Svar
1
· Visningar
2 140
Senast: Egonson_
·
Islandshäst Nu kör vi en presentationstråd tycker jag! In med bild, namn och ett litet textstycke om era hästar :) Jag kan ju börja med mina...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
28 517
Senast: Paulina
·
  • Låst
Dressyr Imorgon fm drar WC-dressyren igång med ett väldigt svenskt startfält. Vilka ser ni fram mot att se, vem vinner och vem red bäst? Allt i...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
30 496
Senast: LenaH
·
Hoppning 7 dagar gäller för tävling. Men för träning då? Kan man komma på 7:e dagen på träning (P&J)?
Svar
4
· Visningar
2 461
Senast: Mimsan_
·
Islandshäst en fråga som jag hoppas någon kan svara på, kentaur kári & kentaur kári special, är det 2 helt olika sadlar?
Svar
1
· Visningar
1 767
Senast: Gry
·
Tävling Jag fyller 13 år nu i februari 2014. Men problemet är att det är en massa tävlingar som börjar i april 2014 som jag vill vara med på...
Svar
2
· Visningar
2 252
A
Övr. Grenar Hej! Jag har aldrig ridit en hubertusjakt, men i år ska några kompisar rida och vill att jag ska vara med. Jag hade inte tvekat om det...
Svar
9
· Visningar
3 137
Senast: Hejhej123
·
Islandshäst Hittade en film på hur hon arbetar, det var ju en del kontroverser senast hon var på Island och debatt kring hennes metoder. Tänkte att...
Svar
18
· Visningar
3 981
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt