Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok I lördags hade vi middagsbjudning, vet inte hur länge sen vi hade folk över på middag sist. Kul var det även om middagen blev sen...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag satt och surfade runt lite på youtube och hittade en film med en häst vars namn är bekant. Filmen är från 2009 och det går inte att...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu är det bara 2 veckor kvar av ridskoleterminen. Sen blir det ett väldigt långt uppehåll. :( Min medishäst A kommer ju att åka hem...
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Låst
Dagbok Var så trött innan gårdagens lektion så det liknade ingenting Det är mest psykisk stress (den värsta typen av psykisk stress enligt...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Även fast vi inte gjort överföringen av slutbetalningen så planeras det för fullt :D Sambon pratade med säljaren i söndags och nästa...
Svar
0
· Visningar
254
·
  • Låst
Dagbok Äsch, det gick inte sjunga så, men strunt samma för vårt SC-lag är vidare till final :D Vad gjorde det att de förlorade omgång två i...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Idag var det lektion igen och det kändes 10 gånger bättre än tisdagens lektion. Jag red ett holländskt halvblod och det var faktiskt...
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Det höll på att börja med katastrof då två av våra lagryttare krockade på framridningen varav den ena slog i knät rejält Båda blev...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens ridlektion gick riktigt skitdåligt. Så här i efterhand undrar jag om det berodde på att jag hade spö i handen. Ibland rider...
Svar
0
· Visningar
252
·
  • Låst
Dagbok Blev ju ingen ridning förra veckan pga ordförarkonferensen och i torsdags var det teori, visserligen uppsutten men vi var 6 st som...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Låst
Dagbok så snart står vi där med två båtar ( i förhoppningsvis bara ett år ;) ) (om man inte räknar lill-coroneten, den gröna campingbåten...
Svar
0
· Visningar
318
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju ridit två lektioner i veckan ett tag nu och jag tror det gör en viss skillnad faktiskt. Men så får vi ju rida samma häst...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok Hade en väldigt trevlig fredagskväll i stallet, där vi, alla fyra som dök upp, smorde träns, åt kex, drack vin och fnissade och var...
Svar
0
· Visningar
205
·
  • Låst
Dagbok Det är lite mycket nu. När jag varit och tittat på bostaden i torsdags mejlade jag ägaren med lite frågor som jag inte fick besvarade av...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar om jag inte tagit på mig lite för mycket. För lite knappt två månader sedan gick jag upp i arbetstid så att jag nu jobbar...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Vi fick banklånet godkänt i förgår och i går ringde svågern och la budet på projektbåten (sambon ville inte själv för han hade nog...
Svar
0
· Visningar
279
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag sett den. Bostaden. Mitt första intryck var att den var mycket liten. Jag undrar om den angivna storleken verkligen stämmer...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Att du ens överlevde olyckan var ett mirakel, men efter tre månaders kämpande gick det inte längre. Du skulle aldrig hålla och du hade...
Svar
0
· Visningar
179
·
  • Låst
Dagbok Livet är som en spännande bok. Man vet aldrig vad som väntar när man vänder blad. Jag hade fel om bostaden som jag ska åka och titta på...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Däremot välbehövlig polering av båten så idag har jag en hemsk träningsvärk i händer och armar. Sen har vi fått en del att fundera...
Svar
0
· Visningar
266
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama