Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok När jag kom till ridskolan idag stod det två hästar uppskrivna på mig. Det var skäckponnyn och andalusiern. Jag fick välja vilken jag...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fick för mig att titta på alla de blogginlägg jag har skrivit här genom åren. Ja, det har ju blivit några år nu. Jag hade aldrig...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår var det ett gäng nazister som stod med sina flaggor i Åkersberga centrum, delade ut flygblad och försökte värva folk. Ett par män...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja, nu var det inte som ryttare som jag råkade ut för ett litet missöde, utan som en helt vanlig cassiopeja. Jag svimmade nämligen igen...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Vad tiden går, stress och åter stress. Allt ska vara klart samtidigt. Budget, investering, omvärldsanalyser framtidens drift o...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat använda instagram lite mer regelbundet. Kanske det går att ha nytta av det på något sätt. Jag blir lika förvånad varje...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det jag har skrivit efter tidigare ridlektioner om att det har varit så mysigt att stå och pyssla med hästen före lektionen och att det...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så kan man lätt sammanfatta gårdagens ridlektion. Inte bara den omöjliges fel utan lika mycket piloten som inte lyckades komma i kontakt...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag med på ridlektionen. Jag hade fått tinkern. Det gick inte åt helvete i alla fall, utan det fanns lite ljusglimtar här och...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag ställde upp på klubbdressyren :banana: Ni anar inte hur många gånger jag var på väg avboka i veckan för jag var så nervös :crazy...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Allt skulle vara så mycket enklare om jag kunde vara nöjd med mitt boende. Då skulle jag slippa flytta och jag skulle slippa byta jobb...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För några dagar sedan stängde jag av luftvärmepumpen hemma och i stället har jag slagit på ett extra element jag har. Det är bara så...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den där rubriken var ganska ful, men strunt samma. Man kan nog kalla det vad man vill. Mitt nuvarande jobb har jag fått på det viset...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vilken skillnad det kan vara på olika ridskolor. Jag red tre gånger på ridskolan jag började på precis efter nyår, och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det bli lite mycket möten denna vecka på jobbet, men två dagar till med lönesamtal, så är det att vara sent ute, men när man...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok för er som älskar att följa ett blåmärkes utveckling. Känns som en extra fettvalk på ryggen.... Indras verk!
Svar
0
· Visningar
188
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så kändes det efter gårdagens ridlektion. Var på väg vända när jag såg jag var uppsatt på tant Nina (förstår inte varför när M verkligen...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Åh, vad tryggt och stabilt det är att rida tinker Laura, pigg men lyssnar och inte rädd för något. Unghäst-en kajas var med idag och vi...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag till ridskolan för att rida min tisdagslektion, men då jag kom in på kontoret och såg att jag skulle ha skäckponnyn igen...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så blev det vojlock med resår täckes gjord idag. Backa i utbildningen. Träns och longeringslina. Började storartat med att inte vilja gå...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Mörka fläckar på magen
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp