Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Kärlek!! Ja, det var ridlektionen sammanfattad i ett enda ord. Om jag utvecklar det hela så hade jag fått en igenridningstid på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Nu förstod hon. Tänkte bryta igenom staketet eller rättare sagt eltråden men ändrade sig i sista sekund. Hoppade jättefint idag. Inte...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Hoppning, det bästa Tinkern vet och matte med. Känslan av att det är omöjligt när hon stormar mot hindret men att hon flyger över utan...
Svar
0
· Visningar
156
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju gått och ruvat ett tag på om jag ska skaffa mig en till medryttarhäst. För en tid sedan såg jag en annons med ett fuxsto som...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är faktiskt riktigt imponerad. Mina förväntningar överträffades uppenbarligen. Jag fick ett tips om att det finns en webtjänst där...
Svar
0
· Visningar
534
·
  • Låst
Dagbok Det första jag tänkte var att är det inte konstigt att dom hästar man inte gillar – dom måste man rida flera gånger?! Får man en häst...
Svar
0
· Visningar
313
·
  • Låst
Dagbok Spännande värre, det har ingen av dem gått över. Testade Kajsas barbacka sadel på indra. Låg bra och ganska skön att sitta i. Tycker...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Jag ser inte mig själv som särskilt bra på att hitta på presenter och julklappar, och brukar mest hamna i läget att panikartat försöka...
Svar
0
· Visningar
195
·
  • Låst
Dagbok Galopp och hopp i skogen. Precis innan skymningen kom vi hem igen. Ett högt tempo blev det för att hinna runt innan mörkret, som tur var...
Svar
0
· Visningar
196
·
  • Låst
Dagbok Blåste så kallt att jag vände tillbaka hem igen. Skrev ju igår att kroppen var lite förkyld och nu har höstan börjat övergå till att...
Svar
0
· Visningar
182
·
  • Låst
Dagbok Mina helger börjar alltid fredag kväll med ridning av fröken frieser och i fredags var hon verkligen rolig att rida. Det snöade och det...
Svar
0
· Visningar
330
·
  • Låst
Dagbok Fick larm från beredskapen halv tre i natt och var klar vid halv tio. Hela dagen är förstörd av trötthet och pollenallergi med halsont...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Vi har haft besök av en säljare på jobbet. Jag måste säga att försäljning är en riktig konst. Personer som behärskar denna konst har min...
Svar
0
· Visningar
179
·
  • Låst
Dagbok I mitt jobb har vi en hel del kontakt med Norge. Jag kan inte norska men har med tiden lärt mig en del norska ord så när jag skriver...
Svar
0
· Visningar
270
·
  • Låst
Dagbok Prestationsspöket vaknade till liv igen på senaste ridlektionen. Jag fick ägna större delen av ridlektionen (och även efteråt) till att...
Svar
0
· Visningar
218
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sista lektionen jag red på ridskolan. Jag hade fått tinkern. Lektionen gick väl sådär, inte jättedåligt men inte helt bra...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok Jag hade fått tag på en extra ridlektion, och det kändes faktiskt ganska snöpligt att jag stod uppskriven på stallets ilsknaste och...
Svar
0
· Visningar
273
·
  • Låst
Dagbok Tänkte ta en runda på indra idag. För att komma ifrån känslan av att jag inte kan efter hugget i ryggen. Fick sällskap av Kajsa. Helt...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Låst
Dagbok Ut med Zingo till kompisens paddock. Zingo förvånade oss alla idag genom att trava självmant in i transporten med grimma! Det brukar ta...
Svar
0
· Visningar
175
·
  • Låst
Dagbok Indra testade löshoppning på riktig ridbana. Drog rakt ut genom ena långsidan som bestod av järntråd. De nya senskydden har fått skador...
Svar
0
· Visningar
162
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama