Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle nog vilja påstå att den situation jag har försatt mig i nu har sin grund i kursen jag började för ett drygt år sedan. Då...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Inofficellt har hon ju inte bott hemma senaste året, men i helgen flyttade hon och pojkvännen äntligen in i kojan. Dom har längtat...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Naturligtvis ensam i stallet dock med hjälmen på. Det med hjälmen lärde jag mig för ett halvår sedan. Då blev hon rädd av ett kardborre...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så borde nog någon säga till mig just nu. Jag är inne i något slags segt läge utan att egentligen komma till skott med särskilt mycket...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha ridit ut lör och sön två veckor i rad var det dags igen. Fast med stallkompisarna och inte ihop med grannens lika sävliga...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har insett att det finns hus, eller rättare sagt ruckel, att köpa för en slant jag kan hosta upp på momangen utan att ens blanda in...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag blev jag påmind om de tre hopphästarna jag tog hand om för två år sedan när deras ägare drog till Thailand i 3 veckor. En av dem...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Har du någon gång reflekterat över hur andras energi påverkar dig? Det är ganska intressant att uppleva hur det speglas i en själv...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan fastnade jag i lite negativa tankespiraler kring mitt sociala gränssnitt. Det verkar som att det är lätt att hamna där...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Vi är en bra bit in i februari och så här års börjar det bli läge att börja tänka på odling. Men jag har inte brytt mig i år. Det enda...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ett bra tecken är ju i alla fall att jag längtar efter ridlektionen och tycker att en vecka är alldeles för lång tid emellan gångerna...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Var lite sådär på att rida igår, brukar alltid vara inne och tjuvkika i systemet vem jag är uppsatt på och såg att jag inte ens VAR...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag som vanligt till ridskolan efter jobbet för att rida lektion. Jag hade fått den fuxskäckiga ponnyn igen. Det skulle vara...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok 1 år och tre månader tog det, sjukt jobbigt var det och det var rena slumpen att han kom in i dotterns liv igen. (ibland är det inte...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det första jag hörde när jag vaknade i morse, precis som alla andra mornar, var den bullrande luftvärmepumpen. Irritationen började...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är så konstigt – jag tänker ofta att jag skulle vilja skriva och har tusen idéer i skallen, men när jag väl får tid och möjlighet...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag fick ett telefonsamtal idag. Det var från en barndomskamrat. Hon berättade att hennes pappa hade dött. Hennes pappa var en ganska...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Är det för mycket begärt att vilja ha en permanent bostad som vet att man kan bo kvar i för resten av sitt liv? Är det för mycket...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad och var tvungen att kolla flera gånger om det stämde, men det var faktiskt sant att jag...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp