Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Ställde mig på vågen i morse -2,5 kg :up: Det betyder att den mesta överskottsvätskan är borta, och det känns rent kroppsligt också Nu...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vissa dagar känns så här: :D
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I min panik över att jag måste använda min urusla engelska på mitt nya jobb så anmälde jag mig till två engelskakurser nu under våren –...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Vet inte hur många rundor till damernas jag gjort fram tills nu, men det verkar lugna ner sig Visst jag har druckit 1 liter rent vatten...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok BIA-mätningen igår var intressant, att jag har mer fett än snittet för en kvinna i min ålder och längd ska ha var ju ingen överaskning...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag kan i alla fall konstatera att jag inte har tråkigt i mitt eget sällskap... Det händer saker hela tiden – ibland så snabbt att jag...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är tur att jag har en hyresvärd som har hästar och som dessutom är kunnig. Hon har ju haft ridskola och hennes syn på hästar och...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte vi till ridhuset med fröken frieser. Hennes ägare, A, började med att rida en stund. Sedan red jag. Jag tror att...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Äntligen kom jag till skott med att köpa en pannlampa. Jag åkte till XXL igår och frågade en i personalen om de hade en lampa som lyste...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så var det då dags igår att göra det obligatoriskta fystestet innan själva gruppen startar. Ska hinna göra ett BIA-test innan onsdag...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag suttit och kollat runt efter andra ridskolor, ifall jag skulle sluta på nuvarande. Dessvärre verkar det alltid vara något med...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag såg fram emot att få åka till veckans ridlektion, tyckte det kändes lite roligt att få komma upp på en hästrygg igen. Och den här...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Röda dagar (då ridningen är inställd) + förkylning gjorde att jag inte kom upp på hästryggen igen förens igår. Lite förvånad stod jag...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vi skulle ha hopplektion idag. Så blev det inte. De fick skjuta på den lektionen p.g.a. hästbrist! Suck. Jag blev tilldelad den...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter jobbet idag gav jag mig iväg till ett kampsportcenter på orten för att prova på. Klassen jag gick på var en blandning av Aiki -...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu kört på vägen som kallas slingerbulten till och från jobbet i 4½ månad. Den vägen är onekligen en annorlunda upplevelse, för...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Före jul, när det var väldigt lite att göra på jobbet, fick jag en del extra ledigt. Jag kunde komma sent och gå tidigt :p . Nu när vi...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok När ovanstående bokstavskombinationer i bilen slutade fungera och det var en blandning mellan tvättbräda och slush på vägen då var det...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var iväg till nya ridskolan igen för ridlektion. Tyckte att det skulle bli lite intressant att se lite mer av hur systemet för att välja...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp