Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Igår var det dags att rida första lektionen för i år. Jag fick ponnyn som jag haft abonnemang på hela hösten. Han var riktigt pigg och...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Att provrida på en ny ridskola tycker jag är både spännande och lite jobbigt. Spännande säger väl sig självt, men det jobbiga för mig är...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag var det åter dags att infinna sig på jobbet. Trodde jag. Det visade sig att jag inte förväntades vara på plats förrän på måndag :o...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag gillar att fotografera, men har min lågsäsong på vintern då jag sällan fotograferar. Nu hade jag tänkt göra ett (eller flera)...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I morse regnade det på tvären och det var inte helt lockande att gå ut. Efter någon timmes slöande hemma åkte jag iväg till friesern. Då...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja, förra året slutade ju med en barbackatur också, så det blev en favorit i repris idag, men i lite besvärligare terräng. Ponnyn blir...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok När jag först tänkte tillbaka på året som gått, tänkte jag att det var väl inget märkvärdigt år. Jag har bara staplat dagarna på...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok En kort sammanfattning av det gångna året får bli att det i alla fall känns som att det går med raketfart åt rätt håll för min del...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det står aldrig still i skallen på mig, även om jag skulle önska att det gjorde det ibland. Jag har tyvärr fler frågor än svar. Det är...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jul. Det är nånting med julen som jag har lite svårt för. Det borde inte vara så, men det är det. Nånting som är kopplat till känslor av...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag red vi en bonuslektion på ridskolan. Jag fick fuxen som jag haft en del i höst. Han kändes lite busig idag, men snäll som han är så...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blev riktigt kanonfint väder idag med solsken så det glittrade i frosten. Vackert! På morgonen tog jag en tur med ponnyn som...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har inga måsten inför julen och gör bara det jag vill och känner för. Jag tycker det är mysigt med en adventsstjärna i fönstret, så...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite ponnyridning idag på en ponny som min hyresvärd äger. Hon ägde den för ett antal år sedan när hon drev ridskola. Sen sålde...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det en som skulle rida i vår grupp som behövde en stor viktbärande häst så hon fick fuxen som jag brukar ha. I stället fick jag...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens skitdag gick och gömde sig och idag har jag haft det riktigt trevligt. På morgonen åkte jag till fröken frieser och red. Det...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu kommer ni nog att tycka att tycka att jag är lite dum i huvudet... :o Men jag får väl bjuda på det då... Jag börjar med...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag är inte i gängorna idag. Mensen kom igång lite för tidigt och för kraftigt så jag mår inte riktigt som jag förtjänar. Jag har i alla...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är trött. Men jag klarade det. "Upploppet" såhär i slutet av året, där jag på jobbet skulle vara med och arrangera tre evenemang...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det blev kadriljridning idag som det sagts. Tyvärr. Jag har aldrig tyckt att det varit särskilt kul och det var ingen skillnad den här...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Politik i USA
  • Torra slemhinnor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • HJÄLP
  • Ridskoleryttare
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp