Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag är en stor trädgårdsnörd också. Idag hade trädgårdsföreningen anordnat bildvisning i biblioteket där fotograferande medlemmar kunde...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Om det är något som jag är imponerad av hos mig själv så är det mitt immunförsvar. Jag kan ju inte ta kredit för det precis för det är...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade vi åter vår ordinarie ridlärare på lektionen. Hon har börjat hålla i lite lektioner igen men det är inte meningen att hon ska...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag slog jag rekord i att vara sämst. Mitt sämsta dressyrprotokoll hittills sänktes med ett ännu sämre resultat idag och det var inte...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Men det var ändå så det kändes idag. Jag vaknade på rätt dåligt humör, sur och irriterad. Det i sin tur gav mig huvudvärk. På jobbet var...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I morgon är det tävling och jag skulle nog helst inte vilja vara med, men det är lite sent att dra sig ur. Jag fick ponnyn jag skrev upp...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har bestämt mig för att sluta i söndagsgruppen på ridskolan så igår sa jag upp min plats. I stället ska jag försöka få till ridning...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är två saker som just nu känns extra viktiga för mig att ta tag i för mitt välmåendes skull. Egentligen inga akuta saker, utan mer...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Börjar hitta knapparna på tanten mer och mer i ridningen, även om jag känner att min stela rygg hindrar en del. Hon var dessutom...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sist träffen med terapeuten. Jag har känt mig lite besviken över att jag inte har kommit längre än vad jag gjort, men å...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gick hyfsat bra ändå måste jag säga. Ska ta lite kortare promenad innan nästa gång, men vi var lite för tidiga till kursen och det är...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag anmälde mig trots allt till dressyren i helgen, men vet egentligen inte om jag borde vara med då det är lite dåligt med...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har fortfarande hakat upp mig på det här med min låga engelskspråkiga förmåga. Förra veckan aktualiserades det igen på jobbet, och...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fick förfrågan för ett par veckor sen av en bekant om vi ville ha fårkött, har aldrig riktigt ätit får så vi beställde bara en "halva"...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag in till närmaste tätort för att leta efter lite ridkläder. Det finns, så vitt jag vet, bara två ställen som säljer sånt...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den här dagen blev ungefär som igår. Det fanns inte mycket på jobbfronten så jag fick ett sms från jobbet att jag kunde stanna hemma och...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att under hösten ha haft en rejäl arbetstopp har det nu ebbat ut och jag har skrapat rent allra längst ner i mejlen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Denna vecka stod det teorilektion på schemat. Lektionen var upplagd så att hälften av gruppen red halva lektionen medans dom andra...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Har totalt fastnat i den här podcasten http://serialpodcast.org/ Började lyssna i går och har tre avsnitt kvar innan nästa kommer i...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp