Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Höstterminen är nästan slut och det är bara 1 vecka kvar. Sedan kommer vi att få en bonuslektion på annandagen p.g.a. strulet som varit...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Doby var klart snabbast på julshowagilityn och fixade tunneln som ingenting (jo, vi hade tränat lite dagen innan med varieat resultat)...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar egentligen varför jag ska envisas med att vara med på klubbtävlingar när jag ändå alltid åker därifrån med skämsmössan på...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter incidenten i onsdags natt har jag blivit sjukt nojig så fort hunden skäller inomhus :crazy: I går kväll drev jag äldsta sonen till...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag funderar på hur jag ska kunna komma vidare snabbare med ridningen. Nu tycker jag att jag har stått och stampat på samma nivå lite...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har precis fått tillbaka internet igen efter problemen hos telia. Det är lite drygt att surfa på mobilen också, men jag har i alla...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens ridlektion, ja vad ska jag säga O_o Själv tyckte jag det gick skit, något bättre mot slutet men när hästen STANNAR i varje...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Herregud vad glad jag är över att vi har en skällig vaktande hund just nu För mitt i natten var det en för oss helt okänd person som var...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Sedan jag avslutade terapin med blodfobin för några veckor sedan har jag tuggat vidare med det på egen hand. Framstegen har varit...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är lite nervös. Den här veckan som kommer så går ett event av stapeln som jag har haft i uppgift att sköta det mesta av det...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag haft en sån härlig energi! Jag sov precis lagom länge och vaknade när det ljusnade ute. Sedan kunde jag komma igång i min...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det märks att terminen lider mot sitt slut och jag har inte så överdrivet mycket att göra på jobbet. Idag hade vi ett litet informellt...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För några veckor sedan ställdes tisdagens lektion in p.g.a. strömavbrott och idag var det dags att rida igen den lektionen. Det var en...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Strax innan jag mådde som allra sämst av stress för ett antal år sedan så bestämde jag mig för att börja yoga. Yoga sägs ju vara en bra...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok ...så har man ändan bak. Nu har jag suttit på hemnet och suktat igen. Jag hittade ett hus som faktiskt såg riktigt trevligt ut. Det...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den kommentaren fick jag igår efter hundkursen Jag såg ut som :confused: Va? Vem? Min hund? Missade du totalt pälsmonstret som låg och...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter och funderar på hur jag ska klara december utan vettiga radiokanaler att lyssna på i bilen. (Jo, jag är medveten om att det...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Funderar allvarligt på HUR jag ska komma upp i sadeln i morgon Menar det är ju sällan första dagen efterträning som är värst utan...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ridinstruktören hade haft ett hjärnsläpp och skrivit i hästlistan att jag skulle rida ponnyn idag, i stället för fuxen som jag brukar...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår var jag lite korkad och var uppe lite senare än jag borde vilket medföljde att jag också gick upp senare än jag borde i morse...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • A-kelpie, tollare eller collie?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp