Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok När man får kommentaren "vänta tills du får barn själv" (på en inlägg om förstörd träning pga att jag umgåtts med kompisarnas småbarn i...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I morse när jag kom ut, såg jag att snön försvunnit så pass att hjärtat av betong som ligger utanför ytterdörren, blivit synlig. Den...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är så fruktansvärt trött och orkeslös. Jag gäspar och gäspar och gäspar, och det känns som om gäspningarna aldrig tar slut. Min...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har känt mig lite nervös inför kvällens ridlektion med tanke på hur uselt det gick förra veckan. Sedan blev det inte bättre av att...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit ute på lite äventyr igen. Redan före 8 i morse satt jag i bilen och styrde kosan mot @ASKAPLASKA och alla hennes...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Härom dagen var det en av mina kompisar som la upp ett sånt där käckt citat på Facebook. Det stod: Det enklaste sättet att bli lycklig...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Var faktiskt lite lätt nervös, gillar liksom inte riktigt veta vad jag ska göra, specieller inte så där i grupp Vet inte om jag har...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är ju en klar fördel att veta vad man vill hålla på med när man söker ett nytt jobb. Jag gör inte riktigt det. Men något som liknar...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så var jag alltså tillbaks på min gamla ridskola igen. Det kändes riktigt roligt! Sedan jag bokade provlektionen så hade hoppschemat...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Gissa vem? :D Dottern la upp några helt underbara bilder på sin blogg så jag kapar dom rakt av :p (Katterna hälsar att de INTE delar...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tror att @cassiopeja förstår direkt vem jag menar :D Fick faktiskt en lätt chock, trodde aldrig att M skulle sätta upp mig på Zetra...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag äntligen rida en annan häst och det blev tinkern. Hon är väldigt olik ponnyn jag ridit länge nu, men vi är ju inte alls...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gå ut i det här vädret med en övertaggad hund utan broddar? Höll på göra värsta praktvurpan på gårdsplan men lyckades "bara" slå i ena...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det tycker jag är ett intressant ämne. Inom ayurvedan utgår man från personlighetstypen när man skapar åtgärder för att må bättre. Av...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har möss som gnager på huset titt och tätt och som driver mig till vansinne. Tyvärr har jag ganska lätt för att vakna på nätterna...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är mycket funderande nu över varför jag sitter som en potta skit i medishästens nya sadel. Igår sadlade jag nog lite för långt fram...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I tisdags var det hoppning på ridlektionen. Jag fick ponnyn igen men redan vid framskrittningen meddelade ridläraren att hon inte glömt...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ställde mig på vågen i morse -2,5 kg :up: Det betyder att den mesta överskottsvätskan är borta, och det känns rent kroppsligt också Nu...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vissa dagar känns så här: :D
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I min panik över att jag måste använda min urusla engelska på mitt nya jobb så anmälde jag mig till två engelskakurser nu under våren –...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp