Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok fick hem en äldre, mycket begagnad, kieffer sadel idag. Inköpt för att passa Indra. Ska absolut INTE trycka på hennes manke. Är osäker...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu upptäckte jag att kursen jag vill gå på i maj är fullbokad! :arghh: Jäklar vad besviken jag blev. Nu har jag mejlat dem och frågat om...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ska erkänna jag var skeptiskt, och visst har de kopierat Serial-formatet ganska mycket Som det att det är en advokat med någon typ av...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Om jag nu ska åka iväg på den där kursen i Skåne och ta tåget dit så behöver jag ställa bilen någonstans under 4 dygn. Frågan är var...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle egentligen inte ha ridit den här veckan, men lyckades köpa till mig en extra ridlektion, som dessutom visade sig vara...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Kändes nästan lite planerat från min ridlärares sida att para ihop mig som inte ridit på tre veckor med Tant Nina som skulle gå sin...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Influensan har slagit till, ordentligt. Var nog det som började med lite feber i lördags. Vilket jag ignorerade. Van vid hektiskt tempo...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Alvedon var medicinen för hjärnskakning och ben enligt sjukvården. Idag feber och hosta istället.
Svar
0
· Visningar
180
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Egentligen är det väl inte det men med mina mått mätt så känns det så. Vad pratar jag om då? Ja, jag har fått en fix idé om att jag ska...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag kan nästan inte låta bli att tycka att det är bra ironiskt ändå: Att jag, som verkligen har lagt ner möda på att sortera bort alla...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fy bubblan som Lotta på Bråkmakargatan brukar säga, vad sjuk jag varit Läste precis den här inlägget på fnork-bloggen och tycker den...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Precis fått benet över halva sadel när Indra börja bocka och springa iväg. Inte en chans att vara kvar. Dunsade ner på ryggen och kände...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det här med medrytteri har sina begränsningar. Man är fast vid att saker och ting är som de är. Det är typ inget man kan ändra på...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kärlek!! Ja, det var ridlektionen sammanfattad i ett enda ord. Om jag utvecklar det hela så hade jag fått en igenridningstid på...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Nu förstod hon. Tänkte bryta igenom staketet eller rättare sagt eltråden men ändrade sig i sista sekund. Hoppade jättefint idag. Inte...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Hoppning, det bästa Tinkern vet och matte med. Känslan av att det är omöjligt när hon stormar mot hindret men att hon flyger över utan...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju gått och ruvat ett tag på om jag ska skaffa mig en till medryttarhäst. För en tid sedan såg jag en annons med ett fuxsto som...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är faktiskt riktigt imponerad. Mina förväntningar överträffades uppenbarligen. Jag fick ett tips om att det finns en webtjänst där...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det första jag tänkte var att är det inte konstigt att dom hästar man inte gillar – dom måste man rida flera gånger?! Får man en häst...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Spännande värre, det har ingen av dem gått över. Testade Kajsas barbacka sadel på indra. Låg bra och ganska skön att sitta i. Tycker...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp