Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Ett litet hingstföl föddes lördag kväll! :) Allt gick bra men väl ute ville han inte resa sig. Efter många försök och flera timmar...
2
Svar
23
· Visningar
1 814
C
Avel Ngn som var på flyinges hingstvisning?? vad tyckte ni??
2
Svar
21
· Visningar
2 704
Senast: pialotta
·
T
Avel Jag har hittat en hingst som jag ev. kan tänka mig till mitt sto. Laptop på Flyinge. Nu kostar han per dos. Jag är lite dålig på vad som...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: CK
·
I
Avel Finns det inget "Hingsttåg" med endast ponnyhingstar eller blandat med stora? Det skulle jag gilla! :D Loggan
Svar
3
· Visningar
611
N
Avel Eller vad tycker ni? Ett kallblodstravarsto betäcks med en PRE-hingst.. Stoet är maffigt, högrest med kort rygg och rejäl hals och ser...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: C_L
·
X
Avel Jag tänkte höra lite om det är någon som vet något om denna arabiska fullblods hingsten? :)
Svar
16
· Visningar
996
Senast: XamberX
·
Avel Vet nån vad det kostar??..och vad händer om man inte har tagit provet, blir avkomman inte reggad då??
Svar
6
· Visningar
1 853
Senast: CK
·
S
Avel Hur blir det om man korsar ett halvblod (godkänd) med en welsh (godkänd)? Där modern är ett halvblod. Om man får en ponny kan man väl...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 540
Senast: NiraK
·
Avel Har fått veta att Pomme Royal står stationerad alldeles nära här (vet inte exakt men max 1 mil...) och färsk direktsemin är ju inte fel...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: Terry
·
W
Avel Ni som föder upp hästar, vad döper ni dom till? Har ni något speciellt tema, försöker ni pussla ihop föräldrarnas namn, börjar namnet på...
Svar
9
· Visningar
1 667
Senast: mannis
·
S
Avel Jag råkade slänga en blick i Ridsport och fick syn på denna helt otroligt snygga hingst! :love: Jag ska inte betäcka i år utan det...
Svar
2
· Visningar
1 071
Senast: Spider84
·
Avel Hej . Funderar på att betäcka mitt underbara sto e. Lux Z - Legaat, mörkbrun 9 år 160 cm. Importerad från holland där hon fått 2 föl...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: bapro
·
Avel Läste Lisas tråd om hennes stos fölning och började fundera på det där med nappflaska. Har ni det alla ifall om att till era dräktiga...
Svar
5
· Visningar
1 250
C
Avel Ni som kan det här... Jag tycker den här 2-års hingsten är urläcker. Hur tycker ni expertar han ser ut? Bilderna kanske inte säger så...
Svar
12
· Visningar
1 691
Senast: Xeline
·
F
Avel Hejhopp! Nu börjar det dra ihop sig; 6 veckor kvar till fölning och jag funderar på det här med uppägg för fölvaka. Tillåter vädret...
Svar
10
· Visningar
1 190
R
Avel Har lovat en tjej som precis köpt ett vbl att luska fram papper på hennes häst. Har fått reda på en del genom atg´s hemsida osv.,men där...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: RebeckaKihlberg
·
L
Avel Är det någon i sverige som äger en mustang,och kanske kan berätta lite om sin häst. Eller om någon känner till några bra hemsidor.. :)
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Magzzan
·
B
Avel Jag läste på en hemsida att det nu finns 4 hingstar som har premierats med ELIT för ankommor. Jag känner bara till 3 (Mökkur, Atli och...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Båbbe
·
S
Avel Ja! jag vet att Spotlite Lobell är en travhingst! Men jag hade äran att rida en trvlig Varmblondsvalack efter honom och jag är nyfiken...
Svar
12
· Visningar
1 223
Senast: Dalatjej
·
L
Avel Mitt sto är ju tyvärr halt :( (finns trådar om det) så hon får inte gå i hage. Promenader får vi gå och jag tänkte nu fråga er om vad...
Svar
17
· Visningar
1 459
Senast: Lilltufsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Falsterbo horse show byter namn
  • Atletix