Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel här kommer ytterligen en tråd om hingstar jag inte får några resultat om när jag söker på internet. undrar om dom finns i livet? var i...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: cissiny
·
M
Avel hej skulle vilja ha så mycket info som möjligt om dessa två! tack på förhand.
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Görel
·
Avel Hej. Är det någon som vet var man hittar uppgifter kring betäckning med denna hingst. Betäcker han i år? Eva :bow:
Svar
12
· Visningar
901
·
M
Avel Nån som har korsning på NF-FBL hur är era i temperamentet? Hur är de byggda? Jag har en NF-FBL korsning.. super snygg, fast de tycker...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: miss_willow
·
Z
Avel Om jag maskar av stoet med Ivomectin efter fölningen, ska jag då maska av ALLA hästar i stallet, eller räcker det med stoet? När det...
Svar
11
· Visningar
1 705
Senast: Magdalena
·
M
Avel undrar vilka det finns i år för avel som är grova mer som den gammla sortens halvblod?gärna med lite tecken. stoet är brun,bläs och 4...
Svar
3
· Visningar
855
·
Avel Eftersom ni diskuterar Flyinges hingstvisning, kan vi väl ta ett snack om Tullstorps också? Som jag ser det är det ju en stor konkurrent...
Svar
9
· Visningar
1 452
Senast: krocket
·
T
Avel Med anlending av vår diskussion om dräktigt sto eller inte kunde det ju vara relevant att veta ungefär när de sätter juver- hur långt i...
Svar
9
· Visningar
5 766
Senast: hotrodder
·
Avel Fick Flyinges hingstkatalog igår och jag blir så himla sugen på att betäcka mitt sto i år igen! Förra året så betäckte jag henne med...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Zoya
·
J
Avel Halloj, Jag får hem mitt sto i nästa vecka. Avtalet var att hon skulle vara betäckt men det är hon inte, så dom går ner lite i pris så...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: krocket
·
Avel ...Hur ovanligt är det egentligen??? Sover nu i stallet (sadelkammaren så jag inte stör) men sedan måste jag till skolan under några...
Svar
15
· Visningar
1 581
Senast: Amia
·
L
Avel \"Stoets första föl blir ofta mindre\" Är det er erfarenhet också? :confused: I stallet säger de att stoets första föl ofta är mindre...
Svar
12
· Visningar
1 643
Senast: Lilltufsan
·
F
Avel Jag är helt förvirrad. Har ett sto som ska föla om 10 dagar men nu börjar jag undra om hon är dräktig. Har inte lagt ut i juvret. Inte...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Bia
·
Avel Jag fick hingst råd från Flyinge Welt Hit II 1077 L A cteur 1041 Richfield 1061 Finns det någon som sett eller vet något om dessa...
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: C_L
·
P
Avel Ni som ska betäcka era ston i år, har ni bestämt er för vilken hingst ni ska ta? För min del lutar det nog åt Dirco :love:
Svar
12
· Visningar
935
Senast: Rotterö
·
Avel Nu börjar det bli dax att skilja sto och föl helt. Han 10 mån den 25/3 Om jag inte har möjlighet att flytta sto eller föl. Jag måste ha...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Rotterö
·
M
Avel Jag har ett danskt varmblodssto. Jag vet att hon har haft ett föl, kanske två. Finns det något sätt att få reda på vem dom är efter, hur...
Svar
5
· Visningar
1 860
Senast: asan
·
R
Avel Stog och snackade med en kompis härom dagen om korsningar mellan olika raser osv. Korsningsponnysar reggas ju som sv. ridponny antar...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Francess
·
Avel \"Vanligt\" med tvillingar trots UL? Hur vanligt är det att ett sto får tvillingar trots att hon är ultraljudad två gånger och det då...
Svar
13
· Visningar
1 949
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Var hittar man vilka hingstar som är anslutna till Breeder´s? Blir avkomma efter anslutna hingstar automatiskt anslutna, eller hur går...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka