Ååååh vad roligt med en färgbild, den förra bilden hade jag sett förut men den här i färg var ny. :banana:

Tack till alla lyckönskningar! Mitt sto blev lite dåligt idag och vet fick tillkallas. Dyrt förståss... Så nu har både hund och fölmamma varit sjuka, men fölis mår än så länge väl.

Usch då! Vad är det för fel på mamman? Hoppas det inte är något allvarligt, du får uppdatera!!!

Stoet är nu feberfri. Misstänkte infektion efter att hon gått sönder i vulvan i samband med fölningen. Ordinerad Sulfaprep. Dyrt men får hoppas hon blir frisk, verkade piggare idag. Min hund däremot är illa däran. Nu inlagd för observation. Ska jag aldrig få glädjas av fölet?!? Svårt att slappna av och njuta efter allt runt omkring. :cry:
Fölis mår fint än så länge, ett riktigt busfrö!! :love:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Nu behöver jag er hjälp. Jag vet inte hur jag ska agera/bemöta en viss typ av människor. Jag misstänker att de flesta hundägare stött på...
Svar
18
· Visningar
2 454
Senast: bigganl
·
Kropp & Själ Nu får ni som är kunniga gärna komma med lite råd :) Jag vet redan sedan tidigare att jag är i riskzonen för blodproppar. På min...
2
Svar
20
· Visningar
14 816
Senast: Raja
·
Övr. Hund Idag har jag och den gula hunden genomfört mentalbeskrivningen. :laugh: Det började inte bra, när alla människor stod på plats och det...
2
Svar
37
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka