Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I mitt fall var det skarp smärta som dessutom var pulserande men det betyder nog inte att alla proppar känns på det sättet. Jag visste inte att det var en propp utan jag hade bara jäkligt ont under revbenen på vänster sida.
Kropp & Själ
Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Hundavel & Ras Jag också :) Senaste valpkursen hade ett väldigt tydligt fokus på kontakt, följsamhet, belöning och passivitet. Lära valpen att sitta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.