Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

H
Avel har någon här erfarenhet av hans avkommer? hur dom brukar bli o se ut.
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Cyllene
·
E
Avel Hej! finns det någon som har information och bilder på fullbloshingsten Mago xx? Tacksam för svar! :bump:
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Görel
·
L
Avel Jag ska åka och titta på en häst e: Zeppelin-Bonaparte-Vagabond och nu är det så att jag har läst att Vagabond nedärvde patella...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Görel
·
P
Avel Vad är bäst? Jag ska bygga en hage med trästaket där stoet och fölet får gå men är det bättre att hon får föla inne? Annars kan hon ju...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: alma
·
Avel ...hur ska jag göra? Min pålla ska få sin fölningsbox nästa helg. Dvs väggen mellan hennes o boxen brevid ska tas bort. Hon flyttade dit...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: CosmicQueen
·
D
Avel Var ni där ? Vad tyckte ni ? Själv kom jag aldrig iväg och vill höra vad era skarpa ögon noterat. Jag är mest intresserad av Welt Hit...
Svar
4
· Visningar
996
Avel Ska ta föl på mitt kallblodstravsto i år och kommande år. Nån som har tips på vilken hingst som skulle kunna passa? Helst...
2
Svar
37
· Visningar
2 753
Senast: Jet
·
E
Avel Hej, någon som vet vad blodtypning kostar i dagsläget? :bow:
Svar
2
· Visningar
722
J
Avel Har nu sedan nått år tillbaka funderat på shettis uppfödning. Är det någon som har eller kan ge mig lite information om man kan få...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: Jappen
·
Avel att rida ett dräktigt sto? Av vissa svar att döma i en annan tråd så påstår vissa att det är farligt för sto och foster om man rider 2-3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 706
Senast: Zoya
·
Avel Vad blir blue roan på svenska? Jag känner mig inte säker på den nya färgnomenklaturen (heter det så?).
2
Svar
36
· Visningar
5 223
Senast: Cheeserica
·
Avel Eller är jag helt förvirrad?? Jag hittade en här och sen har vi ju "våran" för 1998 Carthago - Anart!! Den andre född på Zangersheide...
2
Svar
21
· Visningar
1 847
Senast: Icca
·
E
Avel Min lilla pärla talade om för mig i tisdags morse att nu var det verkligen något på gång, så jag gick in och ringde min kompis som jag...
Svar
13
· Visningar
1 471
Senast: Cesam
·
H
Avel Finns det någon som har sett denna hingst.Jag är lite nyfiken på denna hingst och annvända han till mitt sto.Ni som sett honom kan väl...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Clintan
·
G
Avel Jag är fodervärd för ett sto, som ska föla i början av maj. Innan vi betäckte henne, gav ägaren henne örter för hennes besvärliga...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: Huntress
·
W
Avel .. från hingstpremieringen på Grevagården i helgen? Det var alltså connemara, ridponny och new forest som gjorde bruksprov samt...
Svar
15
· Visningar
1 192
Senast: oz_joj
·
Avel Är det någon som har någon info om en norsk hingst (född i Danmark men godkänd i Norge) Han är i Danmark registrerad som Ragoni (vet...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: hoppsann
·
C
Avel Hingst bedömd med 10/10 i hopp av hannoveranerförbundet bedömdes med 7/7 i Sverige.Hingsten är 3 år. Vad anser ni om detta?
2 3
Svar
43
· Visningar
2 919
Senast: hoppsann
·
F
Avel Jag planerar att betäcka mitt sto om två veckor vilket innebär att hon kommer att föla i början eller mitten på mars nästa år. Bor i...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Alexandra_W
·
Z
Avel Jag skulle släppa ut mitt sto och hennes ett dygn gamla föl och tänkte att fölet säkert följer mamman i hasorna. Men se - det var inte...
2
Svar
20
· Visningar
3 180
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V