Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

L
Avel lambert 589 & jaguar 548 Jag har ett sto som har Amiral som pappa och honom har jag ganska stor koll på. Men på hennes mammas sida så...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: lyckorna
·
Avel Hur funkar det??? Först måste väl fölet registreras, och hur fungerar det? Skillnad fölbesiktning/fölpremiering? Jag är lite frågande...
Svar
3
· Visningar
1 121
Avel Hej. Nån som har erfarenhet av att ha fölande ston/fölungar i hage med tre elrep. Har de rullat under? Vilken typ av hage skulle vara...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: lila
·
M
Avel hejsan! nu undrar jag hur ni andra har gjort när stona fölar, mitt sto ska få sin första och det kommer ske utomhus då hon beräknas föla...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Magella
·
F
Avel Kan ett sto på 9 månader bli dräktig? Min lille hingst på 6 månader har börjat klättra på henne och hon har börjat brunsta.. Men det...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Falk
·
H
Avel Söker med lyckt och låga efter info om denna hingst.. kan någon hjälpa mig?
Svar
9
· Visningar
1 331
Senast: aldente
·
H
Avel Ena stoet var beräknad till den 24/3, i Lördags hade hon blod därbak, slemproppen tänkte vi? idag så är hon öppen knappt ½ cm kanske och...
Svar
5
· Visningar
1 148
Q
Avel Är det någon som vet om man kan hyra övervakning eller måste man köpa? Mitt första föl är på väg och jag har inte planerat fler... Har...
Svar
6
· Visningar
1 668
Senast: qlara
·
Avel Jag funderar på Lambourghini 1028 Akribori 1053 Bugatti hilltorp Jag har ett Maraton sto, Utrillo ,Vagabond Brun med svart man svans, 2...
2
Svar
27
· Visningar
2 312
Senast: Rotterö
·
Avel Har stora funderingar över vilken av följande tre hingstar jag skall välja.. O´horn, Metall eller Lord Sinclair... Vilken tror ni...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Rotterö
·
H
Avel Vad tycker ni om denna hingsten?? Ska betäcka min 3-åring om hon går bra på testet och funderar lite på honom... Tycker att han verkar...
Svar
12
· Visningar
3 839
Senast: Cyllene
·
C
Avel Bruksproven i Tyskland som gått av stapeln i mars...när beräknas dessa vara slutförda? Några speciellt intressanta deltagande hingstar i...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: crazy
·
T
Avel Är det någon som vet om det finns några exemplar utav denna ras i Sverige?
Svar
4
· Visningar
810
·
Avel Hur många hingstar har ni hittat i katalogen som inte är med? Antingen har jag fått ett felaktigt exemplar, eller så saknas det en och...
Svar
8
· Visningar
925
·
L
Avel Hej! Kan man ställa ut och/eller premiera ett sto utan känd härstammning? MVH Lina
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Z
Avel Hur snart före fölningen går vattnet? Hur mycket vatten är det? Kan jag se på stoet om vattnet gått utan att jag sett det? (I hagen t...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Cesam
·
  • Låst
Avel Kompisens föl dog ju efter 1,5 dygn som ni säkert vet alla vid det här laget. När hon ringde till Flyinge och talade om detta så fråga...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
8 013
Senast: Tasja
·
Avel vad är homozygot? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 008
·
Z
Avel Har Ni anmält era treåringar till årets treårstest
Svar
17
· Visningar
921
·
R
Avel Jag är nybörjare på att få föl, så oxå mitt sto. Nu undrar jag vad som skall göras när fölisen väl är kommen? Hur reggar jag den och...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka