Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Q
Avel Är det någon som vet om man kan hyra övervakning eller måste man köpa? Mitt första föl är på väg och jag har inte planerat fler... Har...
Svar
6
· Visningar
1 666
Senast: qlara
·
Avel Jag funderar på Lambourghini 1028 Akribori 1053 Bugatti hilltorp Jag har ett Maraton sto, Utrillo ,Vagabond Brun med svart man svans, 2...
2
Svar
27
· Visningar
2 312
Senast: Rotterö
·
Avel Har stora funderingar över vilken av följande tre hingstar jag skall välja.. O´horn, Metall eller Lord Sinclair... Vilken tror ni...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Rotterö
·
H
Avel Vad tycker ni om denna hingsten?? Ska betäcka min 3-åring om hon går bra på testet och funderar lite på honom... Tycker att han verkar...
Svar
12
· Visningar
3 834
Senast: Cyllene
·
C
Avel Bruksproven i Tyskland som gått av stapeln i mars...när beräknas dessa vara slutförda? Några speciellt intressanta deltagande hingstar i...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: crazy
·
T
Avel Är det någon som vet om det finns några exemplar utav denna ras i Sverige?
Svar
4
· Visningar
805
·
Avel Hur många hingstar har ni hittat i katalogen som inte är med? Antingen har jag fått ett felaktigt exemplar, eller så saknas det en och...
Svar
8
· Visningar
925
·
L
Avel Hej! Kan man ställa ut och/eller premiera ett sto utan känd härstammning? MVH Lina
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Z
Avel Hur snart före fölningen går vattnet? Hur mycket vatten är det? Kan jag se på stoet om vattnet gått utan att jag sett det? (I hagen t...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Cesam
·
  • Låst
Avel Kompisens föl dog ju efter 1,5 dygn som ni säkert vet alla vid det här laget. När hon ringde till Flyinge och talade om detta så fråga...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 943
Senast: Tasja
·
Avel vad är homozygot? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 007
·
Z
Avel Har Ni anmält era treåringar till årets treårstest
Svar
17
· Visningar
921
·
R
Avel Jag är nybörjare på att få föl, så oxå mitt sto. Nu undrar jag vad som skall göras när fölisen väl är kommen? Hur reggar jag den och...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 416
K
Avel Jag letar information om Arabhingsten Ekstern, någon som vet nåt eller kanske har en avkomma??
2
Svar
21
· Visningar
2 010
Senast: Boll
·
S
Avel Ofta sägs det att de tyska hingstarna borde passa det svenska stomaterialet...vad är det svenska stomaterialet?? Det finns många svenska...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: solbacka1
·
Avel Jag har kollat upp lite om metal . Han är i sverige för avel. Men jag ska ringa om priser mm :banana:
Svar
19
· Visningar
1 293
·
C
Avel Hej jag undra om det är någon som kan/vet något om haflinger hingstar i Sverige eller danmark eller så. Finns det någon som man kan få...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Lillponny
·
Avel Vad är det för hingst? Vad är karaktäristiskt för hans avkommor?
Svar
6
· Visningar
832
Senast: em76
·
J
Avel Mina föräldrar har ett kallblodsto som de har planerat att ta föl på i år. Hon är inte stambokförd och är i dagsläget 16 år. De vill ta...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Immer
·
C
Avel Har du någonsin blivit nekad att döpa en häst till något speciellt?? :confused: Jag skulle döpa det ena fölet till "Crazy As...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 794
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar