Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(lånar syrrans anv. namn)
Jag har en 1-åring e Akribori-Maraton. Hon har långa ben, är mycket ädel och högrest. Jag tycker absolut Akribori. Funderar själv på Contendro i år.
Om han nu kommer stå i sverige, så tänker jag att det är Millegarne som gäller.
Han är e Olympic Ferro (som var OS häst i dressyr, men hade lika bra siffror i sin hoppning) - Ramiro.
Métall lämnar homogen typ (vackra huvuden! ), bra gångarter och hoppförmåga.
Mer info hittar du överallt på nätet om du söker på honom +hans far.
Hans avkommor har fått mycket ros på besiktningarna.
Annars kan du fördjupa dig här: http://www.farmerhoeve.com/en/metall.html
Har även blivit förtjust i Bugattiföl. Men om jag fick välja, skulle det helt säkert blivit Métall.
Hundavel & Ras Tycker det låter märkligt om hunden är så rädd och det inte finns någon anledning? Min ena hund tog uppfödaren tillbaka för husse var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.