Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel Nu har jag hittat MIN lilla kille.....jag har inte köpt honom ännu för jag tycker priset är lite väl högt 6000 kr + moms. Info om den...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: carinaso
·
K
Avel Hej! Jag har ett sto som jag betäckte i början på augusti. I samband med detta gjordes en caslick-operation. Är det någon som känner...
Svar
8
· Visningar
6 197
Senast: katarina nordström
·
Avel Har letat hingstar efter honom men hittar ingen...? Att han lämnat fina tävlingshästar och många kanonfina ston vet jag, men som sagt...
Svar
10
· Visningar
916
Senast: eyz
·
M
Avel idag när jag var ute och gick med fölet såg jag att på båda haserna i bak lixom hakar det upp sig. det ser ut ungefär som om leden går...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Arwyn
·
S
Avel Någon som vet hur holsteinerhingsten Alcatraz avkommor blir?
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Ina
·
Avel Någon som vet något om hannoveranerhingstarna Pinkus och hans son Premium? Stammen har jag redan, och jag vet att Premium exporterades...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Görel
·
K
Avel Jag vet inte om denna tråd ska vara under avel eller foder... Prövar här. Som jag nämnt tidigare har jag ett nordsvenskt sto...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: CK
·
F
Avel Här kommer ännu en stofamilj-fråga! Har en häst (sto) som kommer ur stofamilj 2, men känner inte till något om det. All info emottages... 2
Svar
20
· Visningar
1 489
Senast: bonzie
·
A
Avel Jag har en skötpolle som är efter Dragon 465 och jag undrar om någon skulle kunna berätta lite om denna fantastkiska hingst för mig? :)
Svar
2
· Visningar
1 920
Senast: shady
·
S
Avel Ok.. säg att en häst har toppenfin stam och har t.ex anlag för dressyr.. Händer det inte att folk kan fastna lite för mycket på hästens...
Svar
8
· Visningar
1 190
Avel Please,finns det ngn som på ett lättförklarligt sätt kan förklara skillnaden för mig,och hur man "uppnår" dessa olika "graderingar"...
Svar
6
· Visningar
3 529
A
Avel Jag har ett lettiskt halvblodssto och hon är den mest underbara häst jag någonsin haft. Jag skulle vilja få reda på mer om hennes stam...
Svar
8
· Visningar
2 102
Senast: roslagen
·
Avel Läste precis om Diegos tvillingföl i Ridsport! Gud vad kul att de klarat sig så bra! Och så underbart söta!! Har du fler bilder Diego...
Svar
14
· Visningar
1 573
Senast: shady
·
A
Avel Vad har dom för "hingst nr"??? :confused:
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Pazuzu
·
E
Avel ..gällande dressyrförärvning. Procentuell sammanfattning över visade avkommor som fått Diplom eller klass I åren 1999-2004. Då ser... 2
Svar
22
· Visningar
2 219
Senast: Pockan
·
F
Avel Letar info om härstamningen på mitt polska sto och har hittat avelsföreningen, men förstod såklart ingenting! Är det någon...
Svar
12
· Visningar
1 428
Senast: Francess
·
Avel Jag ha ett sto som är opererat för patella båda bak för ca 2 år sen. Någon som har erfarenheter av patella o att sedan ta föl på stoet... 2
Svar
34
· Visningar
2 555
Senast: MissFideli
·
Avel Undrar om det finns nån som har nån avkomma efter följande hingstar o som kan berätta lite om dom; mankhöjd/förväntad mankhöjd (+ stoets...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: loy
·
Avel Jag skulle vilja veta allt om dessa gamla nordsvenska hingstarna.
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: abc
·
J
Avel hur gammla bukar era föl vara när de knappt diar längre och mest äter krafftfoder? Min lilla plutt är 4 månader och hon bryr sig knappt...
Svar
3
· Visningar
593
Senast: styggasyster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka