Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Z
Avel Berätta gärna om de Aerline H avkommer ni har eller har sett. Mkt nyfiken på dessa avkommer. Har ni hoppat/löshoppat? Hur är...
2
Svar
26
· Visningar
2 730
Senast: rubytoo
·
Avel Hej! Ska betäcka mitt sto (nsv/kallblodstravare) nu i vår och försöker hitta lämplig NSV hingst av lättare modell. Bra psyke är...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Vinja
·
I
Avel Svenska Welshponny- och Cobföreningen För alla Er avelsintresserade som har saknat den. :bow: :bow: :bow: Tack Webmastern!
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Ragnhild
·
P
Avel hej Mitt Irco Marco (Jovial - Niarchos - Oberon) sto är ju dräktigt så hon rids mest på marken nu. Det visar sig att hon har betydligt...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 737
Senast: pialotta
·
N
Avel hej har ett hingstföl på 4 månader till nyår..han tar lite väl mycket av stoet nu. hon har tappat en del i vikt..hade tankar på att...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Magdalena
·
Z
Avel Har ett sto som ska föla i början av juni. Frågan är om man behöver kompisar utöver mamman det första året? Vi har mycket bete, så det...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Rotterö
·
R
Avel Nobel 944 Sett att Pooh användt honom till sina fina fölisar är lite sugen på honom eftersom jag vill ha en komplett allroundhäst för...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: rassub
·
A
Avel Tänkt bara höra om det är någon som har en avkomma efter denna hingst? Hur är dom i psyket, mm mm. berätta allt!
Svar
1
· Visningar
744
Senast: rassub
·
Avel Vad heter den? Har en irish sport horse (irish draught? IDHS?) e. Carlow flight ee. Slyguff Joker eee. King of Diamonds, skulle vara kul...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Arwyn
·
Avel ja måste få reda på detta.. är inte så insatt i det här med föl men min ponny fick ett hingstföl i våras (connemara). o han har växt...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: FT_ryttare
·
M
Avel Hej!undrar om någon har en avkomma efter ridponny hingsten Lotus??ska betäcka mitt sto med honom nästa vår och är nyfikne på hans...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: poloplayer
·
J
Avel Någon som kan rekomendera en bra russhingst, gärna väl meriterad.
Svar
8
· Visningar
891
Senast: lila
·
Avel Jag ska ev köpa ett sto (om hon gå igenom besiktningen). Tanken är att KANSKE betäcka henne till våren, men bara kanske... :smirk...
2
Svar
39
· Visningar
2 826
Senast: crazy
·
E
Avel Jag ska köpa en ettåring och funderar på att vara med på 3-års testet. Detta är min första unghäst och vet inte hur allting fungerar...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Empa
·
I
Avel Jag vet om en häst som är dräktig å ska föla i början på våren/sommaren ... Nu är det så här att denna häst går ute med sina andra...
Svar
11
· Visningar
1 479
Senast: shady
·
M
Avel hej jag tänkte att nu skulle få delge era synpunkter och råd på mitt problem. Jag har ett ponnysto född 02 som började brunsta som 1...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: Welsh
·
Avel Hur fungerar det? Ska även de visas ridna i både hoppning (bortsett ) och dressyr? Är det tillåtet att köra dem för att visa gångarter...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: shady
·
Avel Kan man det smidigt? Hästen är en varmblodig travare som fick några avkommor innan jag köpte och kastrerade honom. Jag har för mig att...
Svar
8
· Visningar
684
Senast: marieka
·
C
Avel Skulle vilja veta mer om hingsten Le Condeen-vad har han gjort-bruksprovsresultat - tävling - lite mer information om stammen-exteriört-...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: crazy
·
Avel Jag har blivit erbjuden att få låna ett welshponny sto (sek B) e: Anglian Gerald ue: Eklunds Anjo och ska då betäcka henne med...
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: Rodde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka