Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel ..jag kan som bekant inte så mkt om avel :angel: Om jag som har en het och "lätt-taggad" häst betäcker med en likadan piggelin...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: malinsky
·
A
Avel Tjuvstartar lite, det är ju ett tag kvar till betäckningssäsongen, men,men..... Vad är det för blivande fäder till era små fölisar...
2
Svar
30
· Visningar
4 026
Senast: Nattsudd
·
Avel hur många ston som halvblodshingstarna betäckt i år? Finns det nån statistik på det nånstans?
Svar
12
· Visningar
789
Senast: shady
·
Avel någon som vet något om vad han har gjort själv och vad det blivitav avkommorna......
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: Lady_D
·
O
Avel Då en kompis shettis blev utställd fick hon 87867=36poäng. Har 8 7 8 6 7 någon speciellt betydelse? Är det bedömning på något...
Svar
10
· Visningar
1 205
Avel Vilka fler hingstar vet vi försvinner från landet den här säsongen av olika anledningar? Helt enkelt bevis för att vi inte...
Svar
16
· Visningar
1 099
Senast: ame
·
J
Avel Sitter och ska skriva stamtavla till min 1,5-åring. Tyvärr saknas det några pusselbitar, nån som kan fylla i...? Ska sälja hästen...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Angel
·
Avel Hur ser era föl ut efter dednna vackra hingst??? Har ett 1 årigt sto (Ue Maraton) och ett föl (ue Electro) Jag är helnöjd med båda...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Rotterö
·
Avel Jag skulle vilja veta allt om dessa 2 hingstar. Vill veta deras egna och avkommornas meriter. En bekant har precis köpt ett 5-årigt sto...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Filuran
·
Avel Det stod i ridsport att Danzas vunnit 30 dagarsprovet i tyskland med mkt bra poäng på interiör och ridbarhet. Plus att han kommer att...
Svar
11
· Visningar
865
Senast: aldente
·
L
Avel Jag vill veta allt om hur det går till, vilka får vara med, var hittar jag info om när och var osv. Jag är helt okunnig på detta, men...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: LuddeLump
·
Avel Vad tyckte ni? Måste säga att jag blev impad av Sack. Mkt lätta fina rörelser. Däremot tyckte jag att Guiness var väldigt tung i sina...
2
Svar
21
· Visningar
1 977
Senast: Lancet
·
P
Avel Någon som vet om det finns betäckningsstatistik för 2004 över danska hingstar någonstans?
Svar
12
· Visningar
1 415
Senast: malinsky
·
Avel Har ett litet problem. Ska ta hem mitt sto på jullovet, och hennes föl står ju kvar här hemma. Tror det är okej att ta hem mamma? Dom...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: clownen
·
M
Avel Är det någon liksom jag har en ponny efter Poetic Justcie. Min har otroligt starkt psyke och varje ny situation är en utmaning? När vi...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: monlight
·
O
Avel När tycker ni ett shettissto är för gammal för att få föl? Den jag tänker på är född 1982 alltså 22 år gammal nu.. Hon är då inte...
Svar
10
· Visningar
908
L
Avel En bekant har en ponny som vi har tagit med på löshoppningar ett par gånger. Han är en konstig korsning mellan Welsh-New Forest och...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Welsh
·
L
Avel Någon som vet vad den svarta hingsten efter Ferro heter som va med i Globen?
2
Svar
38
· Visningar
2 940
Senast: crazy
·
Avel Läser omdömen efter omdömen av hingstar och funderar över en sak.. om en häst har 10 i temprament, hur är den då? Snäll, lugn och...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: hoppsann
·
Avel Min islandshingst född 12 maj är 122 cm i mankhöjd och flera cm högre vid korset. Jag tycker han är stor. Hur höga är era islandsföl i...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: javill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka