hingst som ger BÅDE hopp och gång?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pialotta
  • Startdatum Startdatum
Sv: hingst som ger BÅDE hopp och gång?

Det är vad jag kallar nacke! ;)

Ja precis, men som Pooh säger det är hingstnacke, men korten gör honom inte rätt heller. Önskade att jag kunnat få ut hingstarna istället för att fota. Men man kan inte få allt här i värden.

mm lite knepigt....

Men vem var det här på Buke som sysslade med foto...som hade bilder på honom (mitt minne du vet)....???

Jag tycker ju inte att fotot i hingstkatalogen gör Nobel rättvisa, han ser mycket mer massiv ut än vad han är i verkligheten. Bilder är ibland förvillande.

pialotta skrev:
himmel vilka framgångar!
Grattis till dina fina Nobellisar
Ja, jag har fått en del att tänka på - yumyum

Tack! :o
Ja, det tål att funderas på! Jag kommer att använda honom igen, han är väldigt komplett, har mkt bra stam och är OTROLIGT trevlig och cool. :love:

Och messa Cissiny så kan du få se mkt fina dressyrbilder på honom. :)

Senast ändrad:

Hej
Har du några bilder på dina avkommor efter Lambourghini
Jag funderade på honom i år när jag betäckte mitt sto. Men valet blev Metall
Skulle vara kul att se bilder på dom

Har lite problem med datorn och bilder. Men PM din e-mail adress så ska jag försöka.
Hemsida är på väg men det verkar bli ett evighets projekt innan den blir klar.

Hej! Jag var på Gurresta i sommras och tittade på Akribori. Jag tyckte att han verkade fin och trevlig, hade även hört bra saker om honom. Jag vart extremt besviken. Han hade en ganska dålig halsansättning (visserligen hade han nacke, men det var ju mer en "hingstnacke) och ganska raka bogar. Jag hade inte alls fått den uppfattningen av honom på bild....
Det finns säkert jätte fina avkommor efter honom och självklart kan han vara en jättefin hingst, det var bara det att jag blev så besviken, såg inte alls ut som jag tänkt mig... Det jag vill ha sagt med detta är att det är alltid bäst om man har möjlighet att se hingsten live för foton säger inte alltid hela sanningen...

Lycka till!

Hej mik
tack för din kommentar, jag skall titta noooga på både honom och Looping.

Liknande trådar

Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 668
Senast: HMQ
·
A
Avel Behöver hjälp med att välja hingst. Jag har ett sto född 02, som aldrig har varit dräktigt. Hon reds in som 4åring (och hade bara gått i...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: angeeliicaa88
·
L
Avel Låt oss säga att jag betäcker mitt halvblodssto till våren. Jag är inte 100% säker på att jag ska göra det men jag är väldigt sugen på...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: -Lilla My-
·
Avel Nu är jag där igen... Kan inte bestämma mig för hingst till mitt rejäla Kaliber sto. Har anmält henne till ASVH:s avelsrådgivning för...
2
Svar
21
· Visningar
2 675
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar