Aerline H avkommer

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Zeena
  • Startdatum Startdatum
Sv: Aerline H avkommer

Lite fullblodsstuk alltså...ja smaken är ju olika.Det är väl tur det!

Fast hästen du la in som nr 2 uppefrån räknat...påminner lite om min häst ändå...

crazy skrev:
Lite fullblodsstuk alltså...ja smaken är ju olika.Det är väl tur det!

Fast hästen du la in som nr 2 uppefrån räknat...påminner lite om min häst ändå...

Ja men din har inte de huvuden som jag har sett från Aerline. Skall visa en bild ikväll, har den hemma på datorn :D

Visst lite fullblod är det men endast bild 1 och 3 de andra är helt vanliga halvblod även om den ena är Tysk den andre Irländare.

olgaklara skrev:
Ja men din har inte de huvuden som jag har sett från Aerline. Skall visa en bild ikväll, har den hemma på datorn :D

Visst lite fullblod är det men endast bild 1 och 3 de andra är helt vanliga halvblod även om den ena är Tysk den andre Irländare.

oki jag är lite nyfiken på hur du menar... ;)

crazy skrev:
oki jag är lite nyfiken på hur du menar... ;)

noname.JPG

En Aerline avkomma

Hmm jag tycker det ser ut som ett halvblodshuvud "standard"?Ser inget arabliknande över det huvudet??...nästan mer åt andra hållet istället typ andalusier??

crazy skrev:
Hmm jag tycker det ser ut som ett halvblodshuvud "standard"?Ser inget arabliknande över det huvudet??...nästan mer åt andra hållet istället typ andalusier??

Nä håller verkligen inte med, Andalusier har stora fina ögon och inte långsmala.

Tycker inte att det är ett vanlig halvblodshuvud, inte som dagenshalvblodshuvud ser ut i alla fall.

Nu har jag ju sett den live iof :smirk:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 803
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 619
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar