Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som har en avkomma efter Mr Drew eller har någon erfarenhet av hans avkommor? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 186
Senast: zippangirl
·
Avel Tanken med avel är ju att resultaten ska bli bättre och bättre hela tiden, och skulle man dra den tanken till sin spets så skulle det så...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Görel
·
Avel Undrar om någon känner till en dansk halvblodshingst vid namn Iceman? Avkomman är en svart, ganska smäcker häst, som är 6-8 år gammal...
Svar
14
· Visningar
1 641
·
Avel Jag tänkte höra om det är någon som vet nåt om någon hingst vid namn Gogo? Hade ett sto som jag fått uppgifter om skulle vara efter...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: Gupello
·
Avel Funderar lite på det nu när jag ska visa mitt 8 åriga sto och hennes föl. Min tanke med det hela är ju att stamboksföra henne i Svenska...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: fjordinghanna
·
A
Avel Skulle vilja veta mer om dessa två hingstar, eller så vet kanske någon vart jag kan leta info? Sökt på internet flera gånger utan...
Svar
4
· Visningar
2 043
Senast: Jfrelin
·
Avel Jahapp,en månad kavr och jag har en sådan ångest över hur 17 jag ska göra med mitt sto som ser ut som en övergödd späckhuggare. :crazy...
Svar
15
· Visningar
1 137
Senast: amkm
·
P
Avel jag får huvudbry. har en liten bäbis på 3 månader, han har börjat bli rättså hingstig redan. vet säger att man kan kastrera tidigast vid...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: björktomta
·
S
Avel Undrar om det finns någon bra sida på ponny hingstar! Ska börja leta hingst troligtvis åt vårat welshsto :)
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Turture22
·
Avel Satt och bläddrade lite i hingstens pärm med alla papper och fastnade lite med DNA-rapporten från SLU som gjordes i samband med...
Svar
3
· Visningar
840
Avel Vill betäcka om mitt sto som nu är 18 år ung, alltså hinner hon fylla 19 år under nästa års betäckningssäsong. Hon är mkt vital för sin...
Svar
3
· Visningar
706
K
Avel Hej! Jag vill betäcka mitt sto nästa säsong. Efter vissa problem med livmodersinflammationer och på inrådan av veterinär så gäller...
Svar
1
· Visningar
646
·
K
Avel raderad....
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Cesam
·
Avel Någon som vet något om denna fina new forest hingst??? Jag såg honom löshoppa förra året på hingstvisningen och blev helt frälst...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Zondell
·
Avel Många har försökt att förklara detta för mig.... men ingen verkar vara helt säker på sin sak! :bump: :bump: så om ni VET så svara...
Svar
9
· Visningar
1 639
Senast: Ceta
·
Avel Jag vill gärna kolla mitt sto igen på 30 dygnet för att vara säker på att inget hänt. Men är det vettigt att åka iväg med henne mitt i...
Svar
9
· Visningar
5 317
Senast: kisse
·
Avel Lite bakgrund: Jag har ju ett sto med föl. Den lilla är nu 5 veckor gammal. Tanken var att hon skulle gå med ett annat sto och fölis...
Svar
17
· Visningar
1 168
Senast: Tora
·
S
Avel Måste bara höra mig för lite så jag vet om jag uppfattat saker o ting rätt. samt lite allmänna frågor. Jag har (snart) en egen... 2
Svar
25
· Visningar
2 260
Senast: trassel
·
Avel Pendla ston. hur e d nu man gör. vet att de ska finnas en massa trådar om detta men ja fattar ju inte hur man söker. vad e de för...
Svar
16
· Visningar
1 735
Senast: maria_b
·
Avel Jag har en liten undran... hur pass snabbt sätter ni igång och rider era hästar efter fölning?? (förutsatt att den har varit en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
21 074
Senast: Splittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka