Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har ett 3årigt isis-sto som jag köpte betäckt. Tycker att magen har växt enormt den senatste månaden. Fick hem henne den 24 maj, gått...
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: Stallkatten
·
M
Avel Erfareheter på denna hingst avkommor skulle intressera. Hur stora har hästarna blivit, lynne, rörelser och hopp. Tackar!
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: Thera
·
Avel Nu är det ju bara en månad kvar tills årets spektakel drar igång. Vilka här inne har hästar som kvalat in ? (Där ni är ägare eller...
2
Svar
33
· Visningar
2 751
Senast: athena
·
Avel ...testet man kan utföra själv hemma om märrarna är dräktiga....
2
Svar
29
· Visningar
7 169
Senast: knyttet
·
D
Avel Någon som vet hur det gick där?
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: Stall Olitten
·
Avel Jag undrar om det finns någon typ av utställning där man kan ställa ut en kallblodstravare? Hästen är en 9 år gammal valack.Tycker bara...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Ryver
·
Avel Kan ni inte tala om hur stora dom är . min va 139 manken 145 bak vid 4 mån
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Thera
·
Avel ja vilka är det , jag får inte riktigt till det,bara nästan, 1997: Varmblodstravare va störst med 6941 ston sv.halvblod med 4161...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: oz_joj
·
Avel Hur delas klasserna upp i jämförelse med poäng på utställningar??? EX. hur många poäng ska ett föl ha för att vara ett klass 1 föl...
Svar
10
· Visningar
1 418
Avel Jag har läst igenom trådarna angående lastning av föl och sto men hittar inget riktigt svar på det jag letar efter..... Kan man...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Hovdam
·
E
Avel Är det nån här som kan översätta Polski ko´n szlachetny pólkrwi???????????? :confused: :confused: Jag förmodar det är en polsk ras...
Svar
16
· Visningar
1 716
Senast: eileen1
·
M
Avel jag har en fråga som jag är mycket fundersam över om man har betäckt sitt sto och hon råkade få tvillingar måste man betala den...
Svar
1
· Visningar
883
P
Avel Någon som vet hur det gick?
Svar
5
· Visningar
995
Senast: pialotta
·
Avel Är nyfiken på denna hingst då nya projeketet är efter honom. har förstått att han inte använts så mycket i sverige, stämmer det? Han har...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Rumpnissen
·
L
Avel har ett halvblods föl e:saigon han e tre månader nu ,och han e 122cm i mkh (sent tagen, han föddes i slutet av juni) pappan e ganska...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: GiG
·
D
Avel Quidam de Revel har klonats för att klonen ska användas som avelshingst, fler hingstar ska komma som kloner. Skulle någon här använda...
2
Svar
34
· Visningar
2 624
Senast: cirkus
·
Avel Vad är kraven för att få gångartsdiplom? minsta betyg?
2
Svar
20
· Visningar
3 105
Senast: mimus
·
Avel Har en snabb fråga, hur tilkar ni detta; språngavgift 3000 samt 9000 vid konst. dräktighet 1/10. Tänker ni 9000 till om stoet är...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: gylle
·
K
Avel Hur gör ni när ni tränar hästen inför en visning? Hur tränar man fram hästens gångarter? /Kicki :confused:
Svar
3
· Visningar
1 783
Senast: googlad
·
L
Avel Kan någon förklara för mig vad treårstesten är, har aldrig fattat det :confused:
Svar
6
· Visningar
913
Senast: jezzie-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Lymfangit