Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gylle skrev:Nu är det ju bara en månad kvar tills årets spektakel drar igång. Vilka här inne har hästar som kvalat in ? (Där ni är ägare eller uppfödare odyl). Vilka här inne skall ner och spana in oss andra som skall försöka prestera något där ?
Hingsten fick finalbiljett i helgen via kvaliteten så han kommer att gå 4-års finalen, och i år har jag ingen övrig med så det blir lugnt och skönt.
athena skrev:Morr! Nu när startlistorna kommit ut ser jag att mitt sto har två avkommor med (en treåring och en femåring).
JAG VILL ÅKA!!
Zephia skrev:Vi åker ner. Har två hästar med. En tre-åring och en fyraåring. Båda är kvalade till hoppningen
mimus skrev:Jag hade planerat att åka ner i år, för att kika på vänners kvalade hopphästar, men ska göra en resa med jobbet helgen innan som var planerad 2 dagar men utökades till 4.
Känns jobbigt att be grannen ta alla hästarna 2 långhelger i rad.
gylle skrev:Du får väl skita i jobbet då
athena skrev:Men det är så långt till Skåne och jag ska ju ner på Flyingedagarna också då hon får sitt ELIT... Ja, det är Cortez-stoet, avkommorna är e Landlord resp Carano.
Men jag kanske kan hyra en skåning som kan filma .