Avelschampionaten Flyinge !!

Sv: Avelschampionaten Flyinge !!

Kom igen nu, är det verkligen inte fler här inne som skall ner ?

Jag hade planerat att åka ner i år, för att kika på vänners kvalade hopphästar, men ska göra en resa med jobbet helgen innan :devil: som var planerad 2 dagar men utökades till 4.

Känns jobbigt att be grannen ta alla hästarna 2 långhelger i rad.

:(

Vi åker ner. Har två hästar med. En tre-åring och en fyraåring. Båda är kvalade till hoppningen

Morr! Nu när startlistorna kommit ut ser jag att mitt sto har två avkommor med (en treåring och en femåring).

JAG VILL ÅKA!!

gylle skrev:
Nu är det ju bara en månad kvar tills årets spektakel drar igång. Vilka här inne har hästar som kvalat in ? (Där ni är ägare eller uppfödare odyl). Vilka här inne skall ner och spana in oss andra som skall försöka prestera något där :D ?
Hingsten fick finalbiljett i helgen via kvaliteten så han kommer att gå 4-års finalen, och i år har jag ingen övrig med så det blir lugnt och skönt.

athena skrev:
Morr! Nu när startlistorna kommit ut ser jag att mitt sto har två avkommor med (en treåring och en femåring).

JAG VILL ÅKA!!

GÖR DET DÅ !!!! :D

Är det Cortez stoet eller ?

mimus skrev:
Jag hade planerat att åka ner i år, för att kika på vänners kvalade hopphästar, men ska göra en resa med jobbet helgen innan :devil: som var planerad 2 dagar men utökades till 4.

Känns jobbigt att be grannen ta alla hästarna 2 långhelger i rad.

:(

Du får väl skita i jobbet då :devil: ;) :o

Men det är så långt till Skåne :devil: och jag ska ju ner på Flyingedagarna också då hon får sitt ELIT... Ja, det är Cortez-stoet, avkommorna är e Landlord resp Carano.

Men jag kanske kan hyra en skåning som kan filma :idea:.

gylle skrev:
Du får väl skita i jobbet då :devil: ;) :o

Gudarna ska veta att jag försökt, och tidigare har jag alltid fått stanna hemma och jobba istället.
Men den här gången SKA jag med, är beordrad.
:D :crazy:

Startlistor finns inte annu, men deltagarlistor finns pa swedehorse.com.

Treåringen egen uppfödning efter Acacio-Little Boy
Fyraåringen efter Quite Easy-Irco Marco

Pärlans avkomma efter Quedam de revel ska dit...
Kom trea i Kungsbacka i helgen... :banana:

...och så får jag en inbjudan till hopphästklubbens höstmöte idag, som de ska ha på lördag och sen se på fina hästar *morra*.

Får nog visa benen för maken ikväll :D.

athena skrev:
Men det är så långt till Skåne :devil: och jag ska ju ner på Flyingedagarna också då hon får sitt ELIT... Ja, det är Cortez-stoet, avkommorna är e Landlord resp Carano.

Men jag kanske kan hyra en skåning som kan filma :idea:.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 849
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 453
Senast: Migo
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 326
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 286
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II