Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Sitter och tittar på animal planet, djurpolisen. De får in ett sto med bristningar beräknar att hon ska föla om en månad samma natt...
Svar
5
· Visningar
2 447
Senast: black pearl
·
Avel Någon som vet något om den och avkommor? Var kan man hitta bilder?
Svar
13
· Visningar
1 697
Senast: pastejja
·
Avel Någon som har koll på huruvida han blir kvar i Sverige? Har för mig att jag läst att han ska vara det, men hittar inget nu. Jag har... 2
Svar
27
· Visningar
2 677
Avel Någon som vet något om hingstarna Adlerflugel, Capuccino "Mon cheri"(e. Callaghan-Juan)?? Har sökt lite och hittat information om...
Svar
11
· Visningar
1 726
Senast: Cut3Leo
·
S
Avel Ngt som vet någonting om denna hingst?:laugh:
Svar
1
· Visningar
833
Senast: KickiH
·
Avel Kan någon berätta lite om denna hbl-hingst? :bow:
Svar
16
· Visningar
3 655
Senast: Shout Whisper
·
Avel Någon som vet något om denna hingsten, Fastourel du Cap??? en mycket flott herre med intressant härstamning men kan tyvärr bara hitta... 2
Svar
24
· Visningar
1 800
Senast: theJohanna
·
Avel Äger en fuxherre men på senare tid har han börjat få mer och mer svart i färgen, och fuxar ska ju inte kunna få svart så blir lite...
Svar
8
· Visningar
1 592
Senast: urkella
·
Avel Satt och läste propositonerna för fölbedömningen och ser att i år ska man anmäla klass som gångarts- eller hoppstammat föl. Kollade...
Svar
16
· Visningar
1 875
Senast: Camaro
·
Avel Har två connemaraponnyer, ett sto och hennes föl från -05. Jag skickade in passansökningarna i september - oktober, men har fortfarande...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: incognito
·
Avel Satt här och fundreade lite på multitalanger... Enligt mig så är ju en häst som hoppar och rör sig bra den optimala hästen. Själv hör... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 447
Senast: Dingelass
·
Avel Någon som vet hur hans avkommor är? Har sett några med dålig galopp och bakbensaktivitet eller hur man ska förklara det. Marco...
Svar
9
· Visningar
1 958
Senast: Linnlia
·
Avel Som överskriften sa, vad krävs för att få en 4-5 årig travhingst med bra stam gdk? Tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
947
Senast: nexxa
·
I
Avel Vad kan man korsa en New forest med S linje för att få fram en bra d-ponnyhoppare? En liten halvblodshäst har jag hört är bra på att...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Sickan
·
C
  • Låst
Avel Nu känns det verkligen som jag väntat och väntat och väntat... Ljuvret har varit rejält spänt i drygt en vecka, först satt där...
Svar
6
· Visningar
1 323
Senast: ameo
·
S
Avel jag skulle tyyp vilja "släkt forska" om min häst, vet ni några sidor som man kan kolla på om man vill veta mer om sina hästars föräldrar...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Dark Ronald
·
Avel Eftersom mitt sto nu ska byta bana och gå och bli avelsmärr behöver jag verkligen alla tips och råd jag kan få då jag är så grön man kan...
Svar
15
· Visningar
1 739
Senast: Masse
·
Avel Fick höra av ngn att islandshästen är ett kallblod. Stämmer det? :confused: jag tycker det låter lite märkligt, men har ingen aning. :) 2
Svar
25
· Visningar
8 498
Senast: Lycanthrope
·
Avel Lever han? Vart står han nu förtiden?? Har sökt men hittar inget :confused: Tack för hjälpen / rostad
Svar
3
· Visningar
1 354
Senast: rostad
·
H
Avel Hej! Har kollat runt lite idag efter hingstar och blev otroligt intresserad av John Whitakers Utah van Erpekom, är det någon som vet...
Svar
7
· Visningar
2 171
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka