Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Naturligtvis så kom jag på denna fråga 5 min efter att kontoret stängt... Hur som helst, jag ska byta fönster på mitt hus. Var hit en...
Svar
8
· Visningar
2 855
Kropp & Själ Har läst lite om hälsoeffekterna av Kefir och är nyfiken. Äter/dricker någon av er här inne kefir och hur har det påverkat måendet? Har...
Svar
19
· Visningar
2 151
Senast: Petronilla
·
Juridik & Ekonomi Reklamerar ni jackan vars dragkedja gick sönder innan säsongen ens var slut? Regnkläderna som inte höll tätt? Träningskläderna som...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 996
Senast: Jenka
·
Kultur Jag googlar ihjäl mig efter en gammal låt med Kate Bush där hon (och någon annan?) tittar på moln och i tal beskriver vad de ser ut som...
Svar
6
· Visningar
672
  • Låst
Kropp & Själ En nära person till mig sa så här; Om man är fysiskt stark så är man psykiskt stark Om man är fysiskt svag (dvs överviktig) så är man...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
11 284
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ För ca 2-3 v sen började jag med nässpray för pollenallergin. Nasonex. Efter några dagar började jag få små pepplor på näsan, typ små...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Vi har flyttat till ny lägenhet med öppen planlösning, stora fönster och mkt rörelse utanför. Känner stort behov av insynsskydd för att...
Svar
12
· Visningar
7 307
Senast: Jonas_E
·
Hemmet Nu har jag googlat mig blå men hittar inget bra svar. Kan såklart kolla med hyresvärden, och hyresgästföreningen, men kanske har någon...
Svar
6
· Visningar
1 492
Senast: Linn-Nora
·
Fritid När man bara tar lite fika med sig nedpackat i tex en midjeväska på en promenad/vandring , och ändå vill ha lite mjölk till teet - vad...
Svar
12
· Visningar
1 034
Senast: Rie
·
IT & mobiler Fick jag precis när jag försökte skicka ett sms som hade blivit lite långt och konverterats till ett mms. Mamma nämnde i slutet av...
2
Svar
29
· Visningar
3 924
Senast: Cha9
·
Fritid Fick så bra tips när jag frågade om sovsäck så nu är det dags för liggunderlag. Har ett självuppblåsande, billigt underlag från förut...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Håller på att flyta bort i värmen... det blir fortsättning på rosén imorgon efter att jag varit till återvinningen :up:
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
76 669
Hemmet 21 visningar och 9 budgivningar senare, nu är denna lilla pärla vår! :heart Den ligger enbart två hus bort från vår nuvarande lägenhet...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 011
Senast: Tarnin
·
Hemmet Är väl sällan hon är här? Men hon har ju säkert vänner i gruppen. Jag har hittat värsta fyndet åt henne som hon inte får missa...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Nebraska
·
Hemmet Alltså. Jag bor på ~120 kvm med make och 2 kids. Trots det har vi sån **** brist på förvaring. Jag tänkte därför att vi kan starta en...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: Amha
·
IT & mobiler Har ni någon av dessa? Vilken tycker ni fungerar bra till framförallt foto och filmning av häst och andra djur? Ni som har XS tycker ni...
Svar
9
· Visningar
676
Senast: Bapelsin
·
Mat Jag råkade lite halvspontant bli med glassmaskin häromdagen, och behöver nu lite tips på goda recept på glass. Både på ett bra...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: Human
·
Samhälle Bortsett från det självklara, att man är ledig då. Vad förväntar man sig av en semester? Nu när resor till andra länder inte är en...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 682
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Ni som har den i er telefon - kan man inte lägga till någonting i efterhand? Hur gör man i så fall? Jag har just grävt och kärrat ett...
Svar
3
· Visningar
769
IT & mobiler Jag har tagit fram en webbresurs privat som till stor del består av illustrationer som jag själv har ritat. Bilderna är tydliga och...
Svar
9
· Visningar
578
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp