Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Råkade lite spontant boka en resa till London med en kompis om några veckor. Vi ska stanna 3 nätter och vill bo på ett hotell hyfsat...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: Centaur
·
Äldre Hej! Jag och pojkvännen planerar att ge oss iväg på en resa i Augusti. Jag var sugen på kombinationen mellan större stad men ändå...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: Halvan
·
R
Äldre Är det ngn som har koll på om det är möjligt att som timanställd bli beviljad närståendepenning från FK för att vårda en nära anhörig...
Svar
15
· Visningar
3 922
Äldre Vi kommer i sommar att flytta till en bondgård. Vi tänker alltså inte bli bönder, vi ska hyra en flygelbyggnad PÅ bondgården. De har...
2
Svar
26
· Visningar
5 543
Senast: kopparberg
·
Äldre Jag ska resa till Cinque terre i oktober för vandring, god mat o avkoppling. Har tänkt bo i någon av de fem byarna och avsluta med en...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: aemaria
·
Äldre Jag har nu börjat leka med tanken att köpa en lägenhet. Vilket skulle innebära att jag skulle behöva ca 1,5 miljon kronor för att få en...
2
Svar
32
· Visningar
5 469
Senast: hvala
·
P
Äldre I 2 rum cirkulerar ett tiotal flugor under släckta taklampor, varför?? De är inte smutsiga, lite dammiga kanske men inte mer än några...
Svar
11
· Visningar
10 720
Senast: prallan
·
Äldre Jahap om lite mindre än en vecka blir jag äldre och klokare:cautious: vilket kräver tårta:d vilket resulterat i idétorka och...
Svar
12
· Visningar
1 327
Senast: IsisEm
·
Äldre Igår när jag skulle hem hamnade jag i en situation som jag klurar på fortfarande... Det är en lugn väg i ett villaområde där två bilar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
17 500
Äldre De senaste månaderna har det hänt ett par gånger att jag vaknat mitt i natten och sett människor i rummet. Första gången var det en grå...
Svar
18
· Visningar
2 548
Senast: lilstar
·
Äldre Så var det då dags igen..... Igår spelade Sveriges damer kanske inte sin bästa match i EM-fotbollen... Och genast översvämmas de sociala...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 310
Senast: Syndroma
·
Äldre Glömde min matlåda på köksbänken över natten, tror ni det är lugnt att äta den?
Svar
18
· Visningar
1 526
Senast: Mia_R
·
Äldre Fungerar lån som bostadsrättsföreningar på motsvarande sätt som mitt eget lån för lägenheten? Satt och tittade på en lägenhet i en...
Svar
9
· Visningar
1 638
Senast: hvala
·
Äldre Jag brukar verkligen inte bry mig om vad andra anser om hur jag klär mig, så länge jag själv trivs. Men en sak är jag inte ens överens...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 659
Senast: Luff
·
Äldre Dagens bimbofråga: Om man vill se film i sin telefon utan att streama, finns det någon speciell tjänst för det? Där man betalar för att...
Svar
0
· Visningar
562
Senast: svea
·
Äldre Kom ut ett ganska trevligt hus här för en snart vecka sen,billigt och bra,och det skulle kosta oss ungefär det samma som att bo i den...
2
Svar
33
· Visningar
11 874
Senast: Kakis
·
Äldre Vad krävs för att man ska få ha övervakning på sin egen gård? Får den alls vara riktad lite ut mot vanlig grusväg som andra använder...
Svar
5
· Visningar
2 787
Äldre Jag och sambon ska i år, för ungefär första gången på 10 år åka på mini-semester bara vi två och tänkte åka ner till Danmark och...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: warg
·
Äldre Jag och sambon har lyckats spara ihop en summa pengar som vi inte riktigt vet vad vi ska göra med. Båda har fasta heltidsjobb. De...
Svar
4
· Visningar
1 153
Äldre Nu är det dags igen. Mot Hästveda och vi är öppna för förslag på sevärdheter. Från Värnamo och nedåt som Ljungby, Traryd/ Tingsryd. Runt...
Svar
3
· Visningar
1 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp