Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Min älskade rosépeppar! Helt klart min bästa krydda. Men hur tusan får man smak av den utan att behöva använda så ofantliga mängder? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: 95johsv
·
Samhälle När tror ni att vi kan ses och göra saker tillsammans igen? Den här nedstängningen tär på människorna och samhället. Jag kommer att vara...
2
Svar
35
· Visningar
1 702
Senast: marti130
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en mini-printer för att snabbt och enkelt kunna skriva ut foton från mobiler till fotoalbum. Det ska alltså...
Svar
3
· Visningar
480
Senast: Septicemia
·
Svar
7
· Visningar
642
Senast: Red_Chili
·
Kläder & Bli fin Med en kortare frisyr så försvann möjligheten att dölja dåliga hårdagar i en hästsvans. Vägrar börja tvätta håret oftare och sneglar nu...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: Linn-Nora
·
Skola & Jobb Tror inte alla läser vad gör vi tråden och jag tycka därför detta förtjänar en egen tråd. Jag har sagt upp mig idag. Kontrakt...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan man vara ärlig om våldtäkt och misshandel som skedde i förhållande? Mitt ex har behandlat mig som skit under förhållandet och även...
Svar
11
· Visningar
1 278
Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
5 136
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Ja, hur ser eran kvällsrutin ut? Tanken slog mig nu när jag ligger i sängen och inte kan somna och har inte haft en vidare kvällsrutin...
Svar
13
· Visningar
992
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har just sett första avsnittet av SVT:s Dokument Inifrån: De utvalda barnen. Den handlar om waldorfskolan Solviksskolan i Järna och...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 762
Senast: Mineur
·
Tjatter Där patienten betalar sin operation själv säga nej till op? (Utgår från att patienten är lämplig).
Svar
5
· Visningar
912
Tjatter 👻 Fick den här länken skickad till mig. Visste inte om jag skulle posta den på allmänt eller barn men det handlar ju inte i första...
Svar
13
· Visningar
2 249
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ Vissa saker är svåra att googla sig fram till, som t.ex om det finns någon bra inpackning som kan hjälpa både torr hårbotten och...
Svar
6
· Visningar
496
Senast: ameo
·
Fritid Ska fota en barn och syskonfotografering i morgon, familjen bor i Glanshammar och jag i Fellingsbro. Men har dålig koll på området och...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Är på väg ut till frysen för att se om jag har någon regnbågslax. Jag blev sugen på varmrökt sådan till middag :d
100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
80 260
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej bästa Buke, jag skulle behöva hjälp att reda ut lite tankar om utredning eller inte. När jag gick igenom en svårare depression för...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 757
Senast: Voeux
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 378
Mat Det här kanske inte förtjänade en egen tråd egentligen men var lite osäker på var jag skulle ställa frågan. Kanske skulle vi haft en...
Svar
14
· Visningar
1 609
Senast: sjoberga
·
Fritid Kan man se vem som valt att avfölja en?
Svar
5
· Visningar
535
  • Låst
Hemmet hej allihopa! efter att ha luskat runt ett tag här utan konto och utan att posta något så känns det dags, vet att det kanske är lite...
Svar
2
· Visningar
424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp