JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
PeCo
Startdatum
Startdatum
10 Jul 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
197
Hästvård
Vet inte vart jag ska ta vägen längre..
För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Utrustning
Hejsan Svejsan! Jag har haft Effax sadelbalsam de senaste 275 åren. Bivax och gott brukar den dofta! Som ett ljuvligt doftljus ungefär...
Hästhantering
Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist.
2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3
4
5
Övr. Barn
Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Letar efter en fin jordglob med aktuell karta. Ngn som kan tipsa mig? Verkar svårt att få information om det är aktuella kartor eller gamla.
Lilla
12 minuter sedan
Svar: 1 854
Visningar: 61 422
Allmänt
Sevärdheter västsverige?
Tjatter Det gör det! Vitlycke är till och med ett världsarv.
Kl
Smögen är inte helt igenproppat med turister när ni är här så det är ju fint...
bumpo
14 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Där är du snällare än mig. Jag är helt övertygad om att alla, eller i princip alla, förstår att en hårt åtspänd nosgrimma gör ont på en...
JohannaB
3 minuter sedan
Svar: 470
Visningar: 23 167
Grenar
Uppdateringstråd #2
Gnägg Idag var känslan mycket bättre på banan, hade fokus på att inte tappa kroppskontrollen när Elsa tappar balansen och trycker in utan...
EZMK
Igår kl 21:54